کد خبر: ۳۲۹۶۳
۱۸:۲۰ -۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر دوست ندارید همیشه از وسایل آرایشی استفاده کنید تا لب‌هایی صورتی و زیبا داشته باشید همراه ما باشید تا با تکنیک‌های ساده در منزل بدون هیچ هزینه‌ای لب‌های صورتی و خوشرنگی داشته باشید.

صورتی شدن لب

نشان تجارتصورتی شدن لب یکی از کار‌هایی می‌باشد که بسیاری از بانوان دوست دارند آن را انجام بدهند. برای این کار می‌توانید از مواد ساده و طبیعی که در منزل وجود دارد استفاده کنید و نیازی به استفاده از مواد آرایشی خاص ندارید.

همانطور که می‌دانید استفاده از لوازم آرایشی می‌تواند مشکلاتی برای شما ایجاد کند و گا‌ها این وسایل از موادی مانند سرب تهیه می‌شوند که برای سلامتی مضر اند. اگر دوست دارید لب‌های زیبا و طبیعی داشته باشید راه کار‌های موثری را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید بدون هزینه اضافی در منزل این کار را انجام دهید.

از بین بردن تیرگی‌های لب

تیرگی‌هایی که روی لب هایتان ایجاد می‌شود می‌تواند به دلیل استعمال دخانیات و یا مشکلات دیگر باشد. قبل از انجام هر کاری سعی کنید با استفاده از لایه بردار‌های طبیعی و خانگی لایه تیره لب‌ها را از بین ببرید. یکی از لایه بردار‌هایی که برای این کار مفید است را در ادامه برایتان بیان می‌کنیم و نحوه استفاده از آن را نیز به شما خواهیم گفت.

لایه بردار مناسب برای تیرگی‌های لب

برای استفاده از این لایه بردار نیاز به یک قاشق غذا خوری نمک دریا و یک قاشق خوری روغن نارگیل دارید. این لایه بردار خیلی سریع عمل می‌کند و نیازی نیست برای خریدن آن هزینه زیادی بدهید.

سعی کنید این ترکیب را به خوبی روی لب هایتان بمالید و این کار باید آهسته صورت بگیرد، زیرا ممکن است در اثر تند و محکم کشیدن این ترکیب به لب هایتان آسیب برسانید.
این ترکیب را به آرامی به مدت دو دقیقه بر روی لب هایتان ماساژ دهید و بعد با استفاده از آب خنک لب هایتان را بشویید.

استفاده از رژ لب خانگی

بسیاری از افراد برای پیشگیری از خشک شدن لب هایشان سعی می‌کنند از رژلب استفاده کنند. برای این که استفاده از لوازم آرایشی را به حداقل برسانید لازم است تا از رژ لب‌های خانگی و دست ساز خودتان استفاده کنید. رژلبی که در ادامه طرز تهیه آن را برایتان بیان می‌کنیم می‌توانید در هر زمانی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید و لب هایتان را مرطوب کنید.

طرز تهیه رژلب مناسب

یک قاشق غذا خوری روغن زیتون و یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل را با ۵ قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید و درون شیشه‌ای بریزید.

این مواد را به مدت یک روز درون یخچال نگه دارید و بعد از آن هر زمانی که دوست داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید.
استفاده سه الی چهار بار از این رژ لب در روز هیچ مانعی ندارد و باعث شادابی و طراوت لب هایتان می‌شود.

استفاده از مرهم‌های مناسب

مرهم‌های بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند به صورتی شدن لب هایتان کمک کنند. این مرهم‌ها را باید شب‌ها قبل از خواب استفاده کنید که در ادامه چند مورد از آن‌ها را برایتان بیان می‌کنیم.

سعی کنید با استفاده از یک سوزن روغن ویتامین E را از درون کپسول هایش خارج کرده و هر شب بر روی لب هایتان بزنید.

قبل از خواب می‌توانید به جای استفاده از مورد قبلی مقداری عسل طبیعی را بر روی لب هایتان بمالید و روز بعد شاهد اثرات بسیار خوب آن باشید.

لیمو ترش هم مزایای بسیار زیادی دارد و می‌تواند به رفع تیرگی‌ها کمک کند. قبل از خواب به جای استفاده از عسل و ویتامین E می‌توانید مقداری لیمو ترش و یا آب لیمو را نیز بر روی لب هایتان بزنید و بعد از چند روز شاهد تغییرات بی نظیر لب هایتان باشید.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون