کد خبر: ۳۲۳۹۵
۲۰:۰۰ -۱۷ مرداد ۱۴۰۰
برای رنگ کردن ابرو‌ها ابتدا باید به رنگ مو‌ها و رنگ طبیعی ابرو‌ها و رنگ چشم‌ها توجه داشته باشید.

رنگ ابرو

نشان تجارت - برخی از خانم‌ها تمایل دارند برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود ابروهایشان را رنگ بزنند. برای رنگ کردن ابرو‌ها می‌توانید از انواع رنگ مو‌های طبیعی و شیمیایی استفاده کنید که رنگ طبیعی برای ابرو‌ها بر خلاف رنگ‌های شیمیایی دارای عوارضی خاصی نمی‌باشد و شما می‌توانید به کمک مواد طبیعی نظیر دارچین و قهوه و حنا و … ابروهایتان را رنگ بزنید.

برای رنگ کردن ابرو‌ها ابتدا باید به رنگ مو‌ها و رنگ طبیعی ابرو‌ها و رنگ چشم‌ها توجه داشته باشید سپس از بین رنگ مو‌های متنوع رنگی مناسب را انتخاب نمایید که با رنگ پوست و سایر ویژگی‌های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

۱. دارچین

دارچین از انواع مواد طبیعی می‌باشد که دارای رنگدهی بالایی است و برای رنگ کردن ابرو‌ها می‌توان از دارچین استفاده کرد که برای این منظور ابتدا باید مقداری دارچین را با آب مخطوط نمایید و به کمک برس مخصوص دارچین را روی ابرو‌ها قرار بدهید و اگر تمایل دارید رنگ ابروهایتان قهوه‌ای روشن شود می‌توانید از ترکیب دارچین و عسل برای رنگ کردن ابرو‌ها استفاده نمایید.

۲. دارچین و اکسیدان

برای روشن کردن ابرو‌ها می‌توانید مقداری از دارچین را درون ظرفی مناسب بریزید سپس اکسیدان را به آن بیفزایید و ترکیب بدست آمده را روی ابرو بزنید و بعد از رنگ گرفتن ابرو‌ها می‌توانید آن‌ها را بشویید.

۳. حنا

از حنا برای رنگ کردن مو‌ها و رنگ کردن ابرو‌ها استفاده می‌شود. برای رنگ کردن ابرو‌ها به کمک حنا می‌توانید مقداری از حنا را با قهوه ترکیب نمایید سپس مخلوط مواد را روی ابرو‌ها قرار بدهید و بعد از اینکه رنگ ابرو‌ها تغییر کردن آن‌ها را بشویید.

۴. دارچین و آبلیمو

با ترکیب کردن عسل و دارچین و آبلیمو می‌توانید رنگ موی طبیعی را بسازید که از آن به عنوان رنگ ابرو نیز می‌توان استفاده کرد.

مواد لازم

عسل: یک قاشق غذاخوری
دارچین: دو قاشق غذاخوری
مرطوب کننده: به مقدار لازم
آبلیموی تازه: چند قطره

ابتدا عسل و دارچین و مرطوب کننده و آبلیمو را درون ظرفی مناسب بریزید و مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید سپس مخلوط مواد را روی ابرو‌ها بمالید و بعد از تغییر رنگ ابرو‌ها می‌توانید مخلوط رنگ موی طبیعی را از روی ابرو‌ها بشویید.

نکات طلایی برای رنگ کردن ابرو‌ها به کمک مواد طبیعی

توجه داشته باشید که رنگ ابرو را باید به گونه‌ای انتخاب نمایید که تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد شود.

در زمان رنگ کردن ابرو‌ها با مواد طبیعی برای اینکه پوست اطراف ابرو‌ها رنگ نگیرد باید مقداری وازلین را به اطراف آن‌ها بمالید سپس رنگ آماده شده را روی ابرو‌ها بزنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

رنگ مو‌های طبیعی دارای عوارض نمی‌باشند و علاوه بر این برخی از آن‌ها نیز باعث تقویت ابرو‌ها می‌شوند.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون