کد خبر: ۳۱۵۱۳
۱۸:۲۵ -۲۹ تير ۱۴۰۰
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: با وجود ۶روز تعطیلی در استان‌های تهران و البرز و روز‌های پایانی تیرماه، تعداد اندکی از شعب بانک‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان فعال خواهند بود.

نقل و انتقال پول در تعطیلات

نشان تجارت - علیرضا قیطاسی دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به ضرورت تعطیلی تمام شعب بانک‌های دولتی و خصوصی در این دو استان برای مقابله با کرونا، افزود: قرار است تمامی شعب بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز خود را بروز رسانی کنند، تا مردم در این مدت در نقل و انتقال پول و دریافت آن از دستگاه‌های یاد شده مشکلی نداشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها به ضرورت اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: فقط تعداد اندکی از شعب بانک‌ها در این ۶ روز به عنوان شعب کشیک در استان‌های تهران و البرز برای پرداخت حقوق و انجام عملیات ضروری فعالیت خواهند داشت که تعداد آن حدود ۳ و یا ۴ درصد شعب خواهد بود.

فرمانده پلیس راه راهور ناجا در این برنامه گفت: تمام خروجی‌ها استان تهران و البرز از ساعت ۱۸ امشب مسدود شده و این محدودیت تا ساعت ۷ صبح دوشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: هم اکنون همکاران ما در ۱۴ نقطه این دو استان از جمله هراز، جاده چالوس و فیروز کوه مستقر شده اند تا بر نحوه تردد خودرو‌های پلاک بومی و غیر بومی این استان نظارت کاملی داشته باشند و هرگونه تخلف نیز با اعمال قانون مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام مجوز‌های صادره قبلی باطل شده اند و هیچ کدام از آن‌ها اعتبار ندارند و همکاران ما در پلیس راه کشور در این دو استان خودرو‌هایی که قصد خروج دارند برگشت می‌کنند.

فرمانده پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: تفاوت محدودیت‌ها در این دوره این است که همکاران ما در محور‌های این دو استان با سفر هموطنان ممانعت خواهند کرد و در سایر استان‌ها تردد رانندگان به رنگ قرمز، نارنجی و زرد شهر‌ها بستگی دارد.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمام سیستم‌ها برای اعمال محدودیت‌ها فعال هستند و در ۱۴ نقطه نیز همکاران ما حضوری بر سفر هموطنان ما از این دو استان نظارت کاملی دارند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون