کد خبر: ۲۶۲۰۸
۱۴:۰۸ -۱۸ فروردين ۱۴۰۰
اظهارات جنجالی علی مطهری در کلاب هاوس:
علی مطهری به انتقاد از کسانی پرداخت که موافق اختیاری بودن حجاب هستند وی گفت: من حجاب را انتخاب نمی‌بینم و به آزادی در آن اعتقاد ندارم. من نیمه عریان بودن را آزادی انسانی نمی‌دانم و آن را آزادی حیوانی و غریزی تلقی می‌کنم. هنوز هم معتقدم اگر رفراندومی برگزار شود رای اکثر مردم به حجاب اختیاری نخواهد بود.

علی مطهری

نشان تجارت - علی مطهری نماینده ادوار مجلس در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است. او این روز‌ها فعال‌تر از همیشه یا با اهالی رسانه گفتگو می‌کند و در فضای مجازی نیز حضوری پررنگ دارد.

به گزارش خبرآنلاین، با داغ شدن حضور سیاسیون در کلاب هاوس او شب گذشته گفتگویی نیز در کلاب هاوس داشت و اظهاراتی پرسروصدا را مطرح کرد. بخش‌هایی از اظهارات مطهری را که در فضای مجازی منتشر شده است را می‌خوانید؛

* من حجاب را انتخاب نمی‌بینم و به آزادی در آن اعتقاد ندارم. من نیمه عریان بودن را آزادی انسانی نمی‌دانم و آن را آزادی حیوانی و غریزی تلقی می‌کنم.

*با بسیاری از سخت‌گیری‌ها و برخورد‌های که با افراد بی حجاب می‌شود، مخالفم.

*هنوز هم معتقدم اگر رفراندومی برگزار شود رای اکثر مردم به حجاب اختیاری نخواهد بود.

*در چند ماه آینده گشایش‌های خوبی وجود دارد. در این شرایط نباید فرد تندرو روی کار بیاید. بهتر است یک فرد معتدل رییس جمهور شود.

*بالای ۵۰ درصد تایید صلاحیت می‌شوم.

*من نامزد پوششی آقای لاریجانی نیستم.

*بهتر است موافقین و مخالفین با رهبر انقلاب دیدار داشته باشند. این می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند.

*باید با آمریکا و اروپا و کشور‌های عربی ارتباط برقرار کنیم.

*فیلتر تلگرام تجربه موفقی نبود. فیلترینگ باید بر اساس محتوا انجام شود و وقتی در پلتفرمی دیده می‌شود مسائل غیراخلاقی به اشتراک گذاشته می‌شود؛ فیلتر شدن لازم است، اما تبادل آرا باید آزاد باشد.

*اگر کسی کنار دریا تحریک نمی‌شود بیمار است. خدا خواسته ما تحریک شویم، باید تحریک شویم.

*اینکه جوان ما با دیدن دست یک خانم تحریک می‌شود، خوب است. الان در اروپا مشکل دارند با این مسئله و تحریک نمی‌شوند. مرد‌ها تحریک نمی‌شوند و زن‌ها رو می‌آورند به مرد‌های آفریقایی!

*تعدد زوجات بسیار حکیمانه‌ست. چون زنان آماده ازدواج از تعداد مردان بیشتر است و نباید حق ازدواج کردن را از زنان گرفت.

*‌تساوی حقوق زن ومرد به معنای تشابه حقوق آن‌ها نیست.

منبع: اعتمادآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون