کد خبر: ۲۴۵۷۵
۱۱:۰۸ -۱۸ اسفند ۱۳۹۹
وقتی اخلاق در زندگی فردی حکمفرما نباشد مهم نیست قضاوت‌ها چگونه باشد. ساسی مانکن می‌خواهد دیده و پولدارتر شود.

الکسیس تگزاس و ساسی مانکن

نشان تجارت - موزیک ویدئوی جنجالی و پرحاشیه ساسی مانکن با الکسیس تگزاس یکی از بازیگران مشهور جنسی این سوال را در ذهن‌ها متبادر کرده که آیا ساسی مانکن به خواسته خود رسیده است؟

بی‌تردید همه بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند که هم ساسی مانکن و هم تهیه‌کنندگان این ویدئو در این زمینه‌ها کوچکترین پایبندی به اخلاق و شکل‌گرفتن تربیت میلیون‌ها فرزندی که آ‌ن‌ها را خواسته یا ناخواسته دنبال می‌کنند، ندارند؛ پس هدف این گروه دیدن‌شدن موزیک ویدئو و حتماً درآمد حداکثری حاصل از آن بوده است که اگر این موضوع را هدف نهایی ساسی مانکن و همکارانش بدانیم باید بگوییم آن‌ها موفق شدند، زیرا بازدید میلیونی این ویدئو آن هم تنها چند ساعت پس از انتشارش، مُهر تاییدی بر این ماجراست.

از طرفی، فردی مثل الکسیس تگزاس که سال‌هاست درآمد زندگیش از صنعت پورنو تامین شده است، تنها پیشنهاد مالی است که او را مجاب می‌کند در موزیک ویدئوی فردی شرکت کند که شاید حتی خیلی آشنایی به ملیت و مردمان کشور او نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: الکسیس تگزاس را بیشتر بشناسید


وقتی اخلاق در زندگی فردی حکمفرما نباشد مهم نیست قضاوت‌ها چگونه باشد. ساسی مانکن می‌خواهد دیده و پولدارتر شود. او مثل همیشه و برخلاف میل اکثر ایرانی‌ها و مخصوصاً آن‌هایی که فرزند دارند و نگران تربیت و آینده بچه‌های خود هستند، موفق شد و نشان داد چقدر جامعه ما در این زمینه‌ها آسیب‌پذیر است.

هرچند تاکنون فرصت‌سوزی زیادی صورت گرفته و توده‌های مردم از موسیقی فاخر ایرانی دور ماندند و حتی کمترین آشنایی را به آن ندارند، ولی چاره‌ای نیست و باید زودتر دست به‌کار شد وگرنه روزهای بدتر از این که حاصل آن تربیت فرزندانی است که هم سطحی خواهند شد و هم بی‌تعهد یا کم‌تعهد به اخلاق، رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون