کد خبر: ۲۳۱۱۱
۱۳:۲۴ -۲۰ بهمن ۱۳۹۹
فرماندار ماکو گفت: برگشت به وضعیت زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمائیم.

نظارت بر رسته‌های شغلی

نشان تجارت - علی محمدی ایروانلو دیروز ۱۹ بهمن سالجاری در بیست و نهمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان که در محل فرمانداری ترتیب یافت، با بیان اینکه امیدوار بودیم که وارد وضعیت سفید شویم که متاسفانه در عرض دو روز گذشته در بحث ارتقای سطح وضعیت شهرستان از منظر کرونا به جای پیشرفت با پسرفت مواجه شده و به وضعیت زرد برگشته ایم، گفت: برگشت به وضعیت زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمائیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد وضعیت نارنجی خواهیم شد، افزود: در این صورت مشکلات حادی متوجه شهرستان خواهد شد و تمامی محدودیت‌ها از جمله محدودیت‌های ورودی شهرستان و سایر محدودیت‌هایی که شامل حال بازاریان خواهد شد دوباره بوجود خواهد آمد.

فرماندار ماکو اضافه کرد: در شهرستان‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث در مورد کرونا مباحث بازار و اصناف است و اگر وضعیت بدتر شود بیشترین فشار متوجه بازاریان خواهد شد.

محمدی ایروانلو خاطرنشان کرد: اعضای شورای پیشگیری از کرونا باید در جهت اجرا و عملیاتی نمودن مصوبات مسئولیت پذیر باشند و هرکس در زیر مجموعه خودش به یک سری از دستگاه‌ها و رسته‌های شغلی نظارت دقیق داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون