کد خبر: ۲۲۷۲۴
۱۲:۵۸ -۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر، گفت: انجام نمونه گیری تست سریع از اصناف در کل شهرستان به منظور بیماریابی و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا توسط نیرو‌های بهداشتی شبکه بهداشتی شهرستان در حال انجام است.

تست کرونا

نشان تجارت - احمد چنگایی با اشاره به اینکه هفته گذشته دستور نمونه گیری سریع از صنوف را به تیم‌های غربالگری این مجموعه در کل مناطق شهری و روستایی این شهرستان را صادر کرده، افزود: با توجه به ورود مسافرین غیربومی به شهرستان و اینکه در حال حاضر انتقال بیماری موارد مثبت از طریق تماس‌های شغلی می‌باشد با هدف شناسایی هرچه سریعتر بیماران احتمالی، انجام نمونه گیری سریع از اصناف انجام می‌شود و نیرو‌های غربالگری به سرعت کار نمونه گیری را انجام خواهند داد.

وی هدف از این اقدام را افزایش بیماریابی و جلوگیری از انتقال احتمالی کرونا ویروس از طریق اصناف عنوان کرده و گفت: در همین راستا کلیه متصدیان و کارکنان واحد‌های مختلف صنفی در هر منطقه شهری و روستایی می‌بایست اقدام به انجام نمونه گیری تست سریع به منظور اطمینان از سلامت خود و جلوگیری از انتقال بیماری نمایند.

چنگایی بیان کرد: بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت با همکاری نیرو‌های هلال احمر به طور مستمر از مغازه ها، فروشگاه‌ها و صنوف ضمن بازدید و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی، آموزش‌های لازم را به متصدیان و فروشندگان انجام می‌دهند.

بندر خَمیر (شهر تالابی بندرخمیر) یکی از شهرهایاستان هرمزگان در جنوب ایران است.

منبع: برنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون