کد خبر: ۲۱۹۲۷
۱۸:۱۷ -۲۷ دی ۱۳۹۹
رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران
میرابراهیمی، رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران گفت: ۲۵ درصد رستوران‌های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان‌های بانکی تغییر کاربری داده اند.

تعطیلی رستوران ها

نشان تجارت - علی اصغر میرابراهیمی، رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران در رابطه با اسامی عجیب رستوران های شمال شهر تهران گفت: اجاره مغازه هزینه سرباری است که مردم باید پرداخت کنند که پرداخت می کنند اما برخی همکاران ما کم لطفی می کنند و با استفاده از اسم های عجیب و غریب قیمت ها را بالا می برند.

وی با بیان اینکه شکایات مردمی در این حوزه ۲۴ ساعته رسیدگی و مازاد آن هم به مشتری پرداخت می شود افزود: شهروندان می توانند شکایات خود را به شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ اعلام کنند.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران اظهار کرد: اگر مغازه دار تأییدیه اتحادیه در مورد قیمتها را داشته باشد مشکلی وجود ندارد و در غیراین صورت پیگیری و با متخلفان برخورد می شود.

میرابراهیمی در رابطه با وضعیت تغییرکاربری رستوران ها در مناطق بالای شهر تهران نسبت به پنج سال قبل گفت: با توجه به هزینه بالای رستوران داری و به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا، ۲۵ درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون