کد خبر: ۲۱۷۰۴
۲۳:۲۳ -۲۲ دی ۱۳۹۹
داورها علیه ما تصمیم می‌گیرند
محمود فکری می‌گوید: بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند و تاکید می‌کند در حین مسابقه اگر بتوانید تشخیص بدهید چه تعویضی انجام دهید و چه سیستمی استفاده کنید، خوب است.

محمود فکری

نشان تجارتمحمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس که با گل ثانیه های پایانی مهدی قایدی برای تیمش با خوشحالی پایان یافت، در نشست خبری حاضر شد و ضمن صحبت در مورد جریان بازی و تعویض هاش به سوالات خبرنگاران هم پاسخ داد.

مصاحبه سرمربی استقلال را که معتقد است اشتباهات داوری علیه تیمش ادامه دارد، در ادامه می خوانید.

*بازیکنانم به خاطر گل زودهنگام استرس گرفتند

محمود فکری حرف‌هایش ار در مورد بازی اینطور آغاز کرد:« باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم؛ علی الخصوص به بازیکنان استقلال که با تمام توان زحمت کشیدند. بازی ای که می توانستیم برنده بیرون بیاییم، گل زودهنگام باعث شد که استرس به بازیکنان وارد شود. در نیمه اول روند خوبی داشتیم ولی پنالتی ای که اتفاق افتاد ولی گرفته نشد، می توانست روند بازی را عوض کند.»

*کرمانشاهی در نیمه اول من و تیمم را عصبی کرد

فکری سپس از عملکرد داوری انتقاد کرد و گفت: « آقای کرمانشاهی استرس داشت و با توجه به اینکه اولین دربی ایشان بود، نیمه اول هم من و هم تیمم را عصبی کردند. در مجموع بازی خوبی شد و موقعیت های خوبی روی هر دو دروازه ایجاد شد. از بازیکنانم باید تشکر کنم که شخصیت خودشان را نشان دادند و توانستند بازی عقب افتاده را با تلاش به تساوی بکشانند. گل آفساید زدند و در ادامه گل دیگری زدند. امیدوارم همین شخصیت را حفظ کنند تا جلو برویم و ببینیم چه اتفاقاتی پیش می آید.»

*دیاباته را آوردیم که قدرت تهاجمی بیشتر شود ولی ...

محمود فکری در مورد تعویض هایی که انجام داد و توپ هایی که پشت مدافعان تیمش ارسال می شد و استقلال را در آستانه شکست قرار داده بود، توضیح داد: « یک گل جلو بودیم و آقای دیاباته را آوردیم تا قدرت تهاجمی تیم‌مان را بیشتر بکنیم ولی چیزی که فکر می کردیم، اتفاق نیفتاد. از طرفی پرسپولیس هم یک گل عقب بود و تمام تلاشش را می کرد که گل بزند و طبیعی هم بود. یک مقدار بازیکنان ما به هم ریختند که یا از کم تجربگی بود یا از اعتماد به نفس بالا. در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم.»

*سید جلال باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد

سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران با اشاره به شرایط خاص بازی دربی بیان کرد:« در دربی تیمی که در جدول شرایط بهتری دارد، در بازی شرایط عوض می شود. در مجموع ما گل زدیم و اگر پنالتی گرفته می شد ... در بازی با فولاد نمی دانیم چی می شود که پنالتی می گیرند. در بازی نفت آبادان دست به توپ می خورد. بازی ماشین سازی پنالتی شده و به بازیکن ما کارت می دهند. در این بازی پنالتی توپ می خورد به دست می گوید توپ خورده به دست. همه قوانین به ضرر تیم ماست. در بازی ذوب آهن هم آن اتفاقات. این بازی می گویند عارف غلامی باید اخراج شود؟ به چه دلیل عارف غلامی باید اخراج شود؟ سیدجلال حسینی نیمه اول و دوم باید کارت بگیرد ولی نمی دهند.»

*اشتباهات داوری همیشه علیه استقلال است

او ادامه داد:« من چند بار که در لیگ یک آقای کرمانشاهی برای ما سوت زده، به او گفته ام که با کمی مهربان باش که این اصطلاح برای خودش هم مانده. نمی دانم چرا داورها علیه ما تصمیم می گیرند.کارشناسان می آیند می گویند نبوده است. یک کارشناسی وابسته به یک جایی است و یک کارشناسی برای اینکه در بازی ها نظارت بگیرند، می آیند به نفع داوری کارشناسی می کنند. نمی دانیم ولی این در تمام این بازی ها اشتباهات اکثریت برعلیه ما بوده است.»

*بازیکنانم نشان دادند شخصیت دارند

فکری که از اظهارات پرسپولیسی‌ها در خصوص داوری ناراحت به نظر می‌رسید، صحبت خود را اینگونه ادامه داد: باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که نشان دادند شخصیت دارند و تا لحظه آخر جنگیدند که بازنده نباشند. ما با همان یک گلی هم زده بودیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی فوتبال و اتفاقاتی که می‌افتد.

*پرسپولیسی‌ها بازیکن ما را مسخره کردند

فکری در پاسخ به حرف گل محمدی که گفته بود رفتار نیمکت استقلال در شان این باشگاه نیست، گفت: « از سمت پرسپولیسی‌ها بازیکنان ما را مسخره می‌کرند، آیا این رفتار در شان باشگاه پرسپولیس بود؟ آقای گل محمدی این حرف‌ها را شنیدند؟ سر و صدایی که در نیمه دوم نیمکت آن‌ها انجام داد در شان باشگاه پرسپولیس بود؟ اینکه سر و صدایی که کردند بازی را برگرداندند. نیمه اول اگر ما سر و صدا کردیم چون اشتباه داوری به ضرر ما بود. پنالتی را نگرفتند، کارت زرد به سید جلال ندادند. ۱۰،۱۵ خطا به ضرر ما گرفت و‌ یک خطا به نفع. اگر سر و صدا کردیم به حق بوده ولی آن‌ها نیمه دوم با جنجال و شلوغ کاری بازیکنان ما را مسخره کردند.»

*جواب این حرف بماند برای بعد!

وی در پاسخ به اظهار نظر عبدیان، عضو هیئت مدیره استقلال که گفته بود از عملکرد فنی تیم راضی نیست گفت: «بعدا جواب این حرف را می‌دهم!».

*انگیزه نادری خیلی بالا بود

سرمربی استقلال درباره نادری و میلیچ نیز گفت: « درست بودن آن با توجه به انگیزه‌ای که داشت، ما را متعاقد کرد که از آن در ترکیب استفاده کنیم. در مجموع از او راضی هستم. آقای میلیچ هم در تمرین هستند و هر وقت نیاز بود از او استفاده می‌کنیم.»

*بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند

فکری در جواب به خبرنگاری که معتقد بود تعویض پست وریا غفوری در نیمه دوم به پرسپولیس فرصت زیاد گلزنی داده است، گفت: « بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند و در حین مسابقه اگر بتوانید تشخیص بدهید چه تعویضی کنید و چه سیستمی استفاده کنید، خوب است. به نظرم اگر وظیفه خودشان را درست انجام بدهند، بهتر است.»

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون