کد خبر: ۲۱۶۲۳
۱۵:۳۳ -۲۱ دی ۱۳۹۹
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: خوشبختانه با همکاری اصناف و بازاریان میزان بیماران کرونایی در استان بوشهر کاهش یافته و استان در وضعیت آبی قرار گرفته است که حاصل همکاری اصنافی هست که در تعطیلی ها و محدودیت ها همکاری بالایی داشتند.

اصناف بوشهر

نشان تجارت - مصطفی گراشی افزود: اصناف در یکسال گذشته به دلیل کرونا خسارت های زیادی را متحمل شده اند و در حال حاضر اصناف همچنان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و نظارت بر عملکرد فعالیت واحدهای صنفی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش میزان کرونا در استان بوشهر اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی بعد از گذشت ۱۰ ماه از ابتدای سال با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت محدود داده شد.

گراشی اظهار کرد: برخی از صنوف همانند هتل ها و مهمانسراها در وضعیت رکود و تعطیلی هستند و به دلیل شیوع کرونا از ابتدای سال سفرها کاهش چشمگیر داشته و به همین دلیل هتل ها در رکود و تعطیلی به سر میبرند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همچنان ممنوعیت تردد در استان بوشهر برقرار است و شهروندانی که بعد از محدودیت تردد داشته باشند جریمه خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف بوشهرگفت: بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در شهر بوشهر فعالیت دارند و نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز در دست اقدام هستند که امیدواریم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شده و شرایط کسب وکار برای اصناف به روال قبل باز گردد.

منبع: اتاق اصناف ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون