کد خبر: ۲۱۰۰۰
۱۱:۰۸ -۱۰ دی ۱۳۹۹
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون طرح مربوط به ساز و کار تشکیل شورای عالی انرژی کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ساز و کار تشکیل شورای عالی انرژی

نشان تجارت - احمد مرادی، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: یکی از مباحثی که در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت، طرح اصلاح ماده (۳) قانون اصلاح مواد (۲) و (۴) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و تشکیل شورای ‌عالی انرژی کشور بود.

وی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند اما همچنان بررسی این طرح در کمیسیون ادامه دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: بحث دیگری که در جلسه کمیسیون دنبال شد؛ گزارشی بود که با استناد به ماده ۲۳۶ و ۲۳۵ آئین نامه داخلی مجلس به کمیسیون رسیده بود. براساس آئین نامه داخلی مجلس وزرا و رئیس جمهور موظف هستند هر سال گزارش عملکرد خود را بر اساس برنامه هایی که در زمان رای اعتماد، اعلام کردند به مجلس ارائه و کمیسیون های تخصصی نیز گزارشات را بررسی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: وزرای نفت و نیرو به مجلس گزارش خود را ارائه کرده و کمیسیون انرژی نیز موظف است بر اساس آیین نامه در حوزه تخصصی این گزارشات را بررسی کند. کمیسیون نیز در جلسه امروز این موضوع را دنبال کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون