کد خبر: ۱۵۹۸۲
۲۱:۴۲ -۲۶ فروردين ۱۳۹۷

انتخاب شفر مقابل الهلال؛ قربانی، تیام یا زوج هجومی؟

بعد از چند هفته مصدومیت تیام به ترکیب استقلال برگشته. اما این بازگشت با آمادگی قابل قبول قربانی همراه شده است. باید دید شفر برای استفاده بهینه از دو مهاجم‌اش چه برنامه‌ای در سر دارد.
ورزش و جوان- مامه تیام بعد از تاثیرگذاری ویژه روی روند نتیجه‌گیری استقلال و مصدومیت چند هفته‌ای، دوباره برای بازی آماده است. تیام مقابل گسترش فولاد در ۳۰ دقیقه پایانی وارد زمین شد اما نتوانست تاثیری جدی روی جریان بازی داشته باشد و استقلال در تبریز متوقف شد. شفر در این بازی تیام را وارد زمین کرد و البته همزمان قربانی هم در ترکیب باقی ماند. اما تیام در ۳۰ دقیقه حضورش نتوانست شوتی به سمت دروازه گسترش فولاد بزند. در حالی که قربانی تک گل استقلال را زده بود.

بر اساس آمار متریکا قربانی یک پاس کلیدی هم در نیمه اول ثبت کرد. قربانی در بازی با سیاه‌جامگان هم بعد از ورود به زمین در اواخر نیمه اول موفق شد در حدود ۵۰ دقیقه حضورش ۶ شوت بزند که ۲ بار به گل تبدیل شد. آمارها نشان از عملکرد مناسب و آمادگی بالای قربانی دارد. حالا و در آستانه بازی با الهلال باید دید شفر برای نوک پیکان خط حمله تیم‌اش چه تصمیمی خواهد گرفت. تیام که پیش از مصدومیت خیره کننده ظاهر شده بود مقابل گسترش نشان داد هنوز برای بازگشت به شرایط بازی نیاز به زمان دارد. استقلال برای بازی با الهلال نیاز مبرم به برد حیاتی ندارد که شفر از ابتدا ترکیب‌اش را با حضور همزمان قربانی و شفر بسازد. باید دید همچنان قربانی نفر اول خط حمله می‌ماند یا تیام با وجود این که آمادگی‌اش به سطح کاملا مطلوب نرسیده به قربانی ترجیح داده خواهد شد. البته که آمارهای تیام به اندازه‌ای وسوسه‌انگیز هست که شفر او را از ابتدا به میدان بفرستد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون