کد خبر: ۱۳۱۹۰
۲۱:۱۶ -۱۲ دی ۱۳۹۶
بوفون کاپیتان یوونتوس در مورد بحث بازنشستگی خود و آینده دوناروما دروازه بان جوان میلان صحبت کرد.
ورزش و جوان- بوفون ۴۰ ساله یا در پایان این فصل یا در پایان فصل آینده از فوتبال بازنشسته خواهد شد. وی در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت گفت:

هیچ بازیکنی دوست ندارد که زمان پایان برایش فرا برسد. راضی هستم چرا که به نقطه مهمی در زندگی ام رسیده ام و آرامش دارم. برای این که بتوانی بهترین عملکردت را داشته باشی مهم است که از نظر درونی نیز آرامش داشته باشی و این نکته زیبایی است. می توانم بگویم در سن شصت سالگی هم حس حالا را خواهم داشت هر چند که باید موارد زیاید بررسی شود. خوش شانس هستم که در باشگاهی حضور دارم که همیشه آن را تحسین کرده ام و در این جا با همه افراد رابطه خوبی گرفتم از مدیر گرفته تا کارمندان دیگر. رابطه من و آنیلی، مدیر باشگاه فوق العاده بوده است. او در پنج سال اخیر همیشه به من گفته است که به صراحت به او بگویم که هدفم ادامه فوتبال است یا نه. این بار نتیز همین طور خواهد بود. مسلما باید تصمیم بگیرم که چه نقشی برای من مناسب تر است. نمی خواهم بار اضافی روی دوش تیم باشم. بعضی ها به من گفته اند که حرفهایم بعد از وداع با تیم ملی ایتالیا کمی اعراق آمیز بوده است اما به عنوان یک مرد ۴۰ ساله باید مسئولیت پذیر باشم. اگر قرار باشد که بار اضافی باشم، ترجیح می دهم که عقب بنشینم.  هرگز قرار نیست که بار اضافی باشم. آماده ام تا هر نقشی که به من می دهند را در یووه یا تیم ملی بپذیرم. در صورت قهرمانی چمپیونزلیگ در پایان فصل از فوتبال بازنشسته می شوم؟ تنها گزینه قطعی همین است. فعلا تصمیم دیگری نگرفته ام.

بوفون در مورد آینده دوناروما هم صحبت کرد و به او توصیه کرد که به یووه ملحق شود. دونارومای ۱۸ ساله در تابستان گذشته قراردادش را با روسونری ها تمدید کرد.بویوفن در این باره بیان کرد:

اگر دوناروما به یوونتوس برود مرتکب اشتباه نشده است. نمی توانم توصیه ای برای جیجیو داشته باشم چرا که در شرایط او نیستم. نمی دانم که چه نوع رابطه احساسی با میلان دارد. مهم است که حس روحی درون او چه باشد.

دروازه بان باتجربه فوتبال ایتالیا در مورد بونوچی که در تابستان گذشته از یووه به میلان پیوست هم صحبت کرد:

لئوناردو را مثل برادرم دوست دارم. او ارزشهای درونی سالمی دارد و نقطه قوتش همین است. او توانایی های فوق العاده ای دارد. جو یوونتوس برای او عالی بود. ناراحت شدم که از تیم رفت چرا که به نظر می رسید تصمیم او ناگهانی باشد. قبلا هم با او صحبت کردم. او به من گفت که تصمیم ناگهانی نگرفته و در مورد این انتخاب فکر کرده است. لئو معمولا آماده رویارویی با چالش هاست اما این بار با یک تصمیم سخت و جنجالی باعث افزایش جنجال ها شد. به او احترام می گذارم اما ناراحت شدم. فکر می کنم خودش هم متاسف باشد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون