کد خبر: ۱۲۴۶۳
۲۲:۰۰ -۱۶ آذر ۱۳۹۶
تیم شهرداری رشت بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان را به دلیل مسائل مالی از دست داد و نسا احدی امیدوار است روزی به جای دست و پنجه نرم کردن با مسائل مالی برای قهرمانی در لیگ بجنگد.

ورزش و جوان- کاپیتان تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت درباره وضعیت تیمش بیان کرد: متاسفانه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداریم، سه هفته سخت را با نتایج بد پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در هفته آینده با کسب یک نتیجه خوب تا حدودی جبران کنیم.

نسا احدی درباره عدم حضور تیم شهرداری در بازی مقابل ملی حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی با ملی حفاری اهواز را به دلیل مسائل مالی و مصدومیت چند تن از بازیکنان از جمله خودم، از دست دادیم. هر تیم مجاز است در طول لیگ یک بازی را انجام ندهد و این که پارسال و سال جاری مقابل تیم ملی حفاری حاضر نشدیم کاملا اتفاقی  و مربوط به باشگاه است.

او در ادامه با اشاره به مشکلات تیمش خاطر نشان کرد: در هفته ششم لیگ، من به همراه دو هم‌تیمی دیگرم علی‌رغم مصدومیت مجبور به بازی شدیم. همچنین دو بازیکن دیگر تیم نیز به دلیل مسائلی که مربوط به باشگاه بود نتوانستند تیم را همراهی کنند و این شرایط بسیار سختی را به وجود آورد. با چنین شرایطی مقابل نفت حاضر شدیم و در حالی که در نیمه نخست با اختلاف یک گل به رختکن رفتیم، در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفتیم و در نهایت با پنج اختلاف گل نتیجه را واگذار کردیم.

بازیکن تیم شهرداری رشت درباره دیدار هفته هفتم، مقابل دانشگاه آزاد و شرایط بد میزبانی گفت: در بازی مقابل دانشگاه سه کارته بودم و بازی را از دست دادم، نیمه نخست با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید و در نیمه دوم به فاصله دو دقیقه سه گل دریافت کردیم و شیرازه تیم از هم پاچید. شرایط میزبانی نیز به سرپرست تیم مربوط می‌شود و من راجع به آن صحبتی ندارم.

احدی درباره سطح لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری نیز بیان کرد: سطح کیفی لیگ هر سال نسبت به پارسال بهتر می‌شود، در این فصل نیز با توجه به این که بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند باعث ارتقای سطح کیفی شده‌اند و به همین دلیل نتایج بازی‌ها از قبل قابل پیش بینی نیست.

او در ادامه تصریح کرد: مهره‌های خوبی از نظر بازیکن در اختیار داریم اما در دو بازی اخیر آنها در اختیار نداشتیم که امیدوارم در بازی‌های آینده به تیم ملحق شوند. یک بازیکن به دلیل مصدومیت و یک بازیکن را به دلیل مشکل ثبت قراردادش با فدراسیون در اختیار نداریم.

کاپیتان تیم شهرداری رشت در پایان ضمن ابراز گلایه از رسانه‌ها بیان کرد: استان گیلان تنها یک تیم در لیگ برتر دارد اما آن طور که باید از این تیم صحبت نمی‌شود و دلیل آن را نیز نمی‌دانم. تبلیغات رسانه در جذب تماشاگر در سالن مسابقات بسیار تاثیر گذار است و امیدورام حمایت لازم از سوی رسانه صورت بگیرد. رسانه بسیار سریع می‌تواند مشکلات و کمبودهای تیم را منتقل کند تا مشکلات سریع‌تر رفع شود. امیدوارم روزی فرا برسد که استان گیلان با تمام بازیکنان مستعدی که دارد به جای دست و پنجه نرم کردن با مسائل مالی برای قهرمانی در لیگ بجنگد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون