کد خبر: ۹۹۴۳
۲۰:۴۳ -۳۱ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی تیم پدیده مشهد، گفت: بازی بدون نقضی به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم.
ورزش و جوان- رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور سازی تبریز، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا بازی بی نقصی به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم. خدا را شکر اشتباهات بازی در جام حذفی مقابل تراکتور سازی جبران کردیم. در دقایق زیادی، توپ در اختیار ما بود و امیدوارم در گام های بعدی نیز با تلاش بیشتر به برتری برسیم. 

وی ادامه داد: تراکتور سازی به دلیل مشکلاتی که دارد، زمان می برد تا به شرایط مناسب برسد ولی این پیروزی برای ما به سختی به وجود آمد. این باخت چیزی از ارزش های تراکتور سازی کم نمی کند. تراکتور سازی با پیروزی مقابل ما به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرده بود  و فوتبال برد و باخت دارد. این راه ادامه دارد و خدا را شکر امروز تمرکز لازم برای کسب سه امتیاز را داشتیم. 

سرمربی پدیده، بیان کرد: در نیمه اول در حد انتظاراتی که داشتم نبودیم ولی تعویض ها جواب داده و خدا را شکر رفته رفته به بازی مسلط شدیم. 

مهاجری در خصوص گل دوم تیمش که بازیکن تراکتور سازی به زمین افتاده بود و همچنین صحنه ای که در خصوص خلعتبری رخ داد، بیان کرد: از روحیه من اطلاع دارید و من مخالف این صحنه ها هستم. فیلم بازی را بازبینی می کنیم و اگر بازیکنمان اشتباهی داشته باشد، برخورد می کنیم زیرا می خواهیم پیروزی را با روحیه اخلاق مدارانه کسب کنیم. 

وی در خصوص پنالتی های گرفته شده در جریان دیدار، گفت: از کارشناس داوری سوال کرده و اعلام کردند که این دو صحنه پنالتی صحبح اعلام شده است.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون