کد خبر: ۹۹۳۹
۲۰:۴۰ -۳۱ شهريور ۱۳۹۶
تراکتور سازی و پدیده در پایان نیمه اول به نتیجه تساوی رضایت دادند.
ورزش و جوان- تیم های تراکتور سازی تبریز و پدیده مشهد در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار بدون گل در نیمه اول به پایان رسید. 

حدود ۲۰ هزار نفر از هواداران تراکتور سازی با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند. 

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد مسلمی‌پور، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی 

ترکیب پدیده مشهد: حسین مرادمند، اکبر صادقی، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، اکبر ایمانی،معین عباسیان، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی به میدان می رود. 

دقایق حساس:

تراکتور سازی در دقیقه ۵ این دیدار از طریق ارسال خطرناک آزادانی از سمت راست زمین مسابقه صاحب موقعیت حساس شده بود که دروازه بان پدیده این توپ را پیش از رسیدن به مهاجمان تراکتور سازی دفع کرد. 

بازیکنان پدیده در دقیقه ۱۴ این دیدار در حالی که مهدی کیانی به زمین افتاده بود، حمله را به سمت دروازه تراکتورسازی ترتیب دیدند که شوت صادقی را گروسیان دفع کرد.

آزادی در دقیقه ۱۵ این دیدار با توپ ربایی از خانزاده موقعیت حساسی را برای تیمش ایجاد که شوت این بازیکن را شهاب گردان دفع کرد. 

عباسیان در دقیقه ۲۷ این دیدار بازیکن تیمش را صاحب موقعیت حساس کرده که نفوذ و پاس مهربان را نادری مقابل دروازه تراکتور سازی دفع کرد.

تراکتور سازی در دقیقه ۳۳ این دیدار حمله خوبی را به سمت دروازه پدیده بود که مرادمند این موقعیت را دفع کرد.

محمد ایران پوریان در دقیقه ۳۴ این دیدار پاس در عمق خوبی به تهامی داده و در ادامه توپ با ضربه این بازیکن به اوت رفت.

محمد قاضی در دقیقه ۳۹ این دیدار به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن به اوت تبدیل شد.

محمد ایران پوریان در دقیقه ۴۴ توپ را در میان میدان به آزادی پاس داده ولی در ادامه دروازه بان پدیده به سرعت به توپ رسید.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون