کد خبر: ۹۹۰۶
۱۹:۲۳ -۳۰ شهريور ۱۳۹۶
بعد از شکست خانگی مقابل رئال بتیس، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
ورزش و جوان- سرمربی فرانسوی با وجود اختلاف ۷ امتیازی با بارسلونا در صدر جدول، آرامش خود را حفظ کرده و گفت:

    ما اینطور می بینیم که امروز فقط توپ نخواست وارد دروازه شود. ما ۲۶ یا ۲۷ شوت به سمت دروازه داشتیم و سرانجام گلی به ثمر نرسید. فوتبال همین است. عملکرد فوق العاده ای نداشتیم اما بد هم نبودیم. اگر به گل می رسیدیم بازی فرق می کرد. سال گذشته در بازی هایی پیروز می شدیم که شاید سزاوارش نبودیم و حالا برعکس است. باید آرامش خود را حفظ کنیم. سه بازی خانگی انجام داده ایم و تنها ۲ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن کسب کرده ایم.

    از دست دادن مارسلو و گل خوردن سخت بود. شاید شایسته پیروزی در این مسابقه نبودیم، اما قطعاً لایق شکست هم نبودیم. می دانم که خیلی از مردم دوست ندارند بشنوند که اوضاع خوب پیش نمی رود، اما باید قبول کنیم، آرام بمانیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. لالیگا رقابتی طولانی است و باید اطمینان حاصل کنیم که آرامش گروه از بین نرود چون این مرحله را رد خواهیم کرد و مطمئنم که روز های بهتری خواهیم داشت.

اختلاف امتیاز:

    ما عاشق بازی در خانه هستیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و دوندگی زیادی داشتیم. شاید شایسته پیروزی نبودیم، اما بعد از تلاشی که کردیم، دریافت گل در آخرین ثانیه ها آزار دهنده است. لیگ تازه شروع شده و راه درازی در پیش است، حتی اگر ۷ امتیاز عقب باشیم. ما به کار خود ادامه خواهیم داد. فکر نمی کنم وضعیت غیرمنتظره ای باشد. ما در تعداد بازی کم ۷ امتیاز از دست داده ایم اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده و نباید تنها به خاطر دو یا سه عملکرد متوسط، تمام کار های خوب خود را فراموش کنیم. من مربی این تیم هستم و باید خونسردی خود را حفظ کنیم.

    در دقایق آغازین نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و فرصت گلزنی داشتیم. بعد از آن به اندازه کافی تشنه گلزنی نبودیم. این سومین بازی خانگی ما بود و هنوز پیروز نشده ایم و این کار را سخت می کند. فکر نمی کنم جایی برای نگرانی باشد. در سن سباستین خیلی خوب بازی کردیم، و سعی می کنیم که روز شنبه هم همین کار را بکنیم. امروز بهترین بازی ما نبود، گاهی اوقات فوتبال می تواند اینطور باشد اما نباید نگران شویم.

تعویض ها:

    همیشه می خواهم پیروز شویم. این عوض نخواهد شد. می خواهیم بازی به بازی پیش برویم و بخصوص در خانه، قصد پیروزی داریم.

تفاوت بازی های خانگی و خارج از خانه:

    بد بازی نمی کنیم، اما در خانه مشکل گلزنی داریم. موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. اگر گل اول را به ثمر برسانیم بازی از آن ماست. خارج از خانه گل های بیشتری به ثمر می رسانیم و بهتر بازی می کنیم. مطمئناً باید اوضاع را در خانه درست کنیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون