کد خبر: ۹۸۴۳
۱۱:۱۶ -۲۹ شهريور ۱۳۹۶
علی لطیفی در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
به نظر من بهتر است که منصوریان تیم را تحویل فرد دیگری دهد هرچند نفر بعدی هم شاید نتواند نتیجه لازم را بگیرد ولی می تواند برای حضور پرقدرت استقلال در فصل بعد تجربه کافی را به دست آورد. موفقیت استقلال آرزوی من است ولی بعید می دانم امسال استقلال در سه جامی که حضور دارد بتواند موفقیتی را به دست آورد.
ورزش و جوان- علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی کنونی اکسین البرز در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع ارزیابی عملکرد استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی جم در مقابل استقلال کاملا برتر میدان بود و شایستگی گرفتن هر سه امتیاز بازی را داشت. به نظر من اگر حسینی درون دروازه استقلال نبود شاید آبی پوشان تهرانی چند گل دیگر هم می خوردند.

لطیفی در ادامه در رابطه با عدم نتیجه گیری استقلال در لیگ افزود: عدم نتیجه گیری استقلال را می توان به دو بخش تقسیم کرد: 1- روحی و روانی 2- فنی. در رابطه با مسائل روحی و روانی باید گفت که همه اعضای باشگاه استقلال تحت فشار و استرس هستند. متاسفانه منصوریان و کادرفنی استقلال نتوانستند در این مدت تیم را از شرایط بد روحی و روانی خارج کنند و هرچه جلوتر رفتیم این شرایط بدتر هم شد. در مورد موضوع فنی هم می توان گفت که منصوریان مرتبا در حال تغییر در ترکیب تیمش است. به نظر من با این تغییرات گسترده تیم نمی تواند شرایط ایده آلی را به دست آورد. من معتقدم حضور کوتاه مدت منصوریان کنار کیروش ضربه جبران ناپذیری را به این سرمربی جوان زد. به نظر تغییرات گسترده منصوریان به نوعی برگرفته از تفکرات کیروش بود و متاسفانه این الگوبرداری اشتباه، کار منصوریان را در استقلال سخت کرد. تیم های بزرگ معمولا دارای ترکیب ثابتی هستند و گاهی یک یا دو تغییر را در تیم ایجاد می کنند و آن هم به این خاطر است که بازیکنانی که کنار گذاشته می شوند به شرایط ایده آل خود برگردند. استقلال در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم که حتی نتایج خوبی را هم گرفت نتوانست زوج سازی مناسبی را انجام دهد و کار ترکیبی که از استقلال انتظار می رفت دیده نشد. برای من که سال ها سابقه بازی در مستطیل سبز را داشتم و اکنون سرمربی تیم اکسین البرز هستم این همه تغییر در ترکیب تیم عجیب است و نمی دانم دلیلش چیست.

سرمربی اکسین البرز راجع به اینکه اگر جای منصوریان بود چه می کرد گفت: من اگر جای سرمربی استقلال بودم حتما به نظر کارشناسان گوش می کردم تا به یک ترکیب ایده آل در تیم می رسیدم. همچنین مصاحبه های منصوریان برای استقلال حاشیه هایی زیادی را ایجاد کرد و اگر من در این شرایط سرمربی استقلال بودم صحبتم با رسانه ها را مدیریت می کردم.

لطیفی درباره کم کاری احتمالی برخی بازیکنان استقلال گفت: من این حرف را قبول ندارم و معتقدم همه بچه های استقلال با تمام توان برای تیم کار کردند.

این مهاجم سابق استقلال در پایان افزود: هیچ مربی در سال های اخیر به اندازه منصوریان در استقلال حمایت نشد و به نظر من همان قدر که منصوریان مقصر است آقای افتخاری هم مقصر است. منصوریان تجربه کافی برای سرمربیگری در استقلال را نداشت و کاش کمی تجربه خود را بیشتر می کرد و بعد روی نیمکت استقلال می نشست ولی با این وضعی که او هدایت استقلال را به عهده گرفت شاید بشود گفت که جایگاه خود را برای همیشه در استقلال سوزاند. من دوست داشتم منصوریان در استقلال نتیجه بگیرد زیرا موفقیت او راه را برای همه مربیان جوان از جمله خود من باز می کرد. به نظر من بهتر است که منصوریان تیم را تحویل فرد دیگری دهد هرچند نفر بعدی هم شاید نتواند نتیجه لازم را بگیرد ولی می تواند برای حضور پرقدرت استقلال در فصل بعد تجربه کافی را به دست آورد. موفقیت استقلال آرزوی من است ولی بعید می دانم امسال استقلال در سه جامی که حضور دارد بتواند موفقیتی را به دست آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون