کد خبر: ۹۷۸۰
۱۹:۴۰ -۲۷ شهريور ۱۳۹۶
ضربه آزاد آقاخان به پیکان، تنها صحنه مهم دقیقه ۵ بازی این تیم با پرسپولیس نبود.
ورزش و جوان- گلزنی آقاخان به پرسپولیس و استقلال، همیشه با حاشیه همراه بوده است. دیشب هم او بعد از زدن تک گل تیمش به پرسپولیس پیراهنش را در آورد و به سمت تماشاگران این تیم رفت. رفتار آقاخان، باعث عصبانیت تماشاگران و شعار تند علیه او شد. طارمی هم با عصبانیت به سمت این بازیکن رفت و جلالی، سرمربی پیکان هم گفت رفتار او را نپسندیده است.

آقاخان بعد از بازی، بخاطر رفتارش عذرخواهی کرد اما سوال اینجاست کارت زرد برای او کافی بود؟ آقاخان ابتدا پیراهنش را درآورد و بخاطر این قضیه باید کارت زرد می‌گرفت. رفتار تحریک آمیز او، می‌توانست کارت زرد دوم را به همراه داشته باشد اما نظر فغانی، فقط یک کارت زرد بود. نوید مظفری، کارشناس داوری به نود می‌گوید داور می‌تواند در صورت انجام دو تخلف، دو بار به یک بازیکن کارت زرد نشان دهد: «در صورتی که یک بازیکن دو تخلف متفاوت را انجام دهد، می‌تواند دو کارت زرد بگیرد. اگر بازیکن پیراهنش را درآورد و پس از آن تخلف دیگری هم مرتکب شود، داور باید بخاطر هر تخلف یک کارت زرد به او نشان دهد.»

البته از نظر مظفری صحنه بازی دیشب، شامل این تفسیر نمی‌شده و او تصمیم فغانی برای دادن یک کارت زرد را تایید می‌کند: «همه اتفاقات، در یک صحنه افتاده و شامل یک تخلف می‌شود. اگر بازیکن مثلا دور زمین می‌دوید، پس از آن به سمتی می‌رفت و تخلفی دیگر انجام می‌داد باید دو بار کارت می‌گرفت اما همه حرکات بازیکن پیکان شامل یک صحنه بوده و نتیجه‌اش یک اخطار است.»

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون