کد خبر: ۹۷۳۵
۱۷:۰۸ -۲۶ شهريور ۱۳۹۶

رحمتی و جباری: این رفتار توهین آمیز است، کارشان بی‌جواب نمی‌ماند

دو کاپیتان استقلال این باشگاه را تلویحا به افشاگری تهدید کردند.
ورزش و جوان- مجتبی جباری و مهدی رحمتی بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شدند. ابتدا مجتبی جباری به خبرنگاران گفت: آقای توفیقی پیامک دادند که من و رحمتی در تمرین حاضر نشویم. به ما گفتند به این جا بیاییم و در جلسه هیات مدیره حاضر شویم ولی تا الان خبری نشده و الان هم داریم این‌جا را ترک می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل استقلال او و رحمتی هستند، بیان کرد: باید همین‌ها را بگویند. به ما بگویند که چرا اعلام شده سر تمرین نرویم و منتظریم تا پاسخ این سؤال ما را بدهند! منتظر هستیم باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام موضع کند تا ما هم مواضع خود را در این زمینه اعلام کنیم. کسی در این خصوص به ما پاسخگو نبوده و ما منتظر هستیم ببینیم چه پیش می‌آید.

جباری ادامه داد: پیش پیش نمی خواهم راجع به یکسری مسائل صحبت کنم. ما از باشگاه با مدیران تماس می گرفتیم ببینیم ماجرا چیست ولی هیچ خبری نشد.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که «در شش هفته گذشته او بارها از منصوریان حمایت کرده بود و به نظر همه چیز خوب پیش می‌رفت اما چه اتفاقاتی افتاد که از استقلال کنار گذاشته شد»، عنوان کرد: ظاهر امر همینی است که شما می‌بینید اما همان طور که اعلام کردم ما منتظر اعلام رسمی باشگاه هستیم. در صورتی که باشگاه نظر رسمی را بدهد آن‌وقت ما وقت کافی برای پاسخگویی به این مسئله خواهیم گذاشت. اتفاق بدی رخ داده و به همین دلیل ما نمی‌توانیم پیشاپیش حرفی بزنیم. از درون باشگاه چند باری با آقایان تماس گرفتیم که نامه‌ای به ما بدهند اما پاسخی به ما ندادند تا همین جا به ما بی‌احترامی کردند و مطمئنا این بی‌احترامی آنها بی‌جواب نمی‌ماند. مطمئنا به صورت مفصل بعد از اینکه باشگاه نظر رسمی‌اش را اعلام کرد، پاسخ خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی استقلال و پارس جنوبی اتفاقی افتاده که به یک باره او و رحمتی از استقلال کنار گذاشته شده اند، گفت: ما هم منتظریم تا ببینیم باشگاه چه صحبتی در این زمینه دارد.

جباری در مورد اینکه آیا پندار توفیقی هم به شما جواب نداده است،‌گفت: تا جایی که می‌توانست به ما جواب داد اما گفت که در جلسه حضور دارد.

مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال نیز در خصوص مسائل اخیر اعلام کرد: نظر من مانند جباری است و منتظر هستم تا باشگاه رسما در خصوص ما موضع گیری کند و در آینده حرف های بیشتری خواهیم زد.

وی ادامه داد: ما هم مانند شما خبرنگاران چیز زیادی نمی‌دانیم و سوالات زیادی در ذهن‌مان وجود دارد و به دنبال پاسخ‌های این سوالات هستیم. به محض اینکه جواب آنها را گرفتیم به شما هم اعلام خواهیم کرد.

رحمتی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا درگیری‌ای میان او و دیگران در استقلال پیش آمده گفت: بعدا در این باره صحبت می‌کنیم.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون