کد خبر: ۹۵۸۶
۱۸:۱۳ -۲۳ شهريور ۱۳۹۶
زین الدین زیدان از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل آپوئل در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد.
ورزش و جوان- رئال مادرید موفق شد در خانه و با دو گل کریستیانو رونالدو و تک گل راموس از سد نماینده قبرس عبور کند. زیزو در پایان بازی گفت:

برای ما کسب ۳ امتیاز مهم بود. رقابت ها را مشتاقانه شروع کردیم. نمی توانیم از عملکرد نیمه اول خیلی راضی باشیم، اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. نتیجه خوبی کسب کردیم، و شروع خوب در این تورنمنت مهم بود و ما این کار را کردیم.

 ۳ گل به ثمر رساندیم و گلی دریافت نکردیم. همه در مورد سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان صحبت می کنند اما باید در هر مسابقه سخت بجنگید و تلاش کنید. امروز خیلی خوب نبودیم، بخصوص ریتم خوبی در بازی نداشتیم. همیشه از طریق ریتم و گردش توپ تفاوت ها را رقم می زنیم. نمی توانیم از عملکرد خود در نیمه اول راضی باشیم. در نیمه دوم، سرعت را به بازی خود تزریق کردیم و نتیجه بسیار خوبی به دست آمد.

کریستیانو:

او بهترین بازیکن دنیاست. او برای ما بازیکنی کلیدی است، همیشه آنجاست تا گلزنی کند و امروز می توانست ۴ گل به ثمر برساند. امیدوارم همینطور بماند. روز یکشنبه او را در اختیار نخواهیم داشت و امیدوارم که آخرین بازی فصل باشد که او را نداریم. روز یکشنبه کریستیانو و کریم نیستند اما بازیکنان دیگری داریم و خوب عمل خواهیم کرد.

بیـل:

    فکر نمی کنم مردم برای سوت زدن یا هو کردن او به ورزشگاه آمده باشند، امشب اینطور نبود. او می تواند در پست های مختلف زیادی بازی کند و مسلماً در سمت چپ بهتر است. او بازی را در سمت چپ شروع کرد اما کمی عقب تر به دفاع هم کمک می کرد. او می تواند در تمام نقاط خط حمله بازی کند. امشب بازی را در کنار کریستیانو آغاز کرد و خوب بود. در کل از عملکردمان راضی هستم، بخصوص در نیمه دوم.

 هر روز چیز های بیشتری از او می بینیم و روز به روز بازیکن بهتری می شود. بعد از ۴ ماه مصدومیت، همین مدت زمان را برای ریکاوری نیاز دارد. او کل پیش فصل را بدون مصدومیت سپری کرد و فکر می کنم به تدریج شاهد پیشرفت و بهبودی گرت خواهیم بود. از عملکرد او راضی هستم، او پاس گل اول را داد.

شروع فصل:

باید شروع خوب خود در این فصل را ادامه دهیم و بر پایه همین عملکرد پیش برویم. بازی با والنسیا خوب بود، اما بازی با لوانته مثل نیمه اول دیدار امشب واقعاً خوب نبود. روز یکشنبه، یک نیمه اول متفاوت دیگر خواهیم داشت و باید در آن خوب باشیم.

مصدومیت کواچیچ:

باید فردا به وضعیت او نگاه کنیم. مصدومیت جزئی که چند روز پیش گریبان گیرش شده بود امشب به سراغش آمد. او گفت که چیز جدی نیست و واقعاً امیدوارم که حق با او باشد، اما باید بررسی کنیم.

گل راموس:

من نمی توانستم چنین گلی به ثمر برسانم. افراد کمی هستند که می توانند چنین حرکاتی را مدیریت کنند و معمولاً او با ضربات سر گلزنی می کرد بنابراین برای او عجیب است اما خوشحالم که گلزنی کرد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون