کد خبر: ۹۵۴۴
۲۰:۰۳ -۲۲ شهريور ۱۳۹۶

مدیر برنامه های کروس: انتقال تونی به رئال مادرید سرقت قرن بود

طبق گفته مدیر برنامه های تونی کروس، خرید این بازیکن از سوی رئال مادرید، "سرقت قرن" بوده است.
ورزش و جوان- کروس ۲۷ ساله، در تابستان سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۲۵ میلیون یورو از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد که درست چند روز بعد از فتح جام جهانی همراه با تیم ملی آلمان بود و در این مدت همراه با تیم اسپانیایی دو قهرمانی اروپا، یک قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان، دو سوپرکاپ اروپا و یک سوپرکاپ اسپانیا به دست آورده است.

ولکر اشتروث در مصاحبه با Sport Bild گفت:

 با نگاه به مبلغ نقل و انتقالات امروز و یادآوری اینکه کروس تنها با ۲۵ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد، می توانید به این نتیجه برسید که کروس برای رئال مادرید سرقت قرن بود. مسئولان رئال مادرید بعد از فینال لیگ قهرمانان در کاردیف به ما گفتند که هنوز هم از خرید چنین بازیکنی راضی هستند. تنها برای اینکه موضوع را بهتر درک کنید، می گویم که خامس رودریگز در تابستان همان سال با مبلغ ۸۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و حالا به صورت قرضی در بایرن حضور دارد.

ما در سال ۲۰۱۳ نتوانستیم با بایرن بر سر تمدید قرارداد به توافق برسیم. تونی به تازگی زیر نظر گواردیولا بهتر می شد. او به نظر من بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۴ بود و بعد از آن پیشنهاد هایی از باشگاه های بزرگ داشت. این یک روند طبیعی است. تونی از پیشنهاد بایرن راضی نبود و در نتیجه مذاکرات به بن بست خورد.

منبع: نود
برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون