کد خبر: ۹۴۴۱
۱۳:۳۴ -۲۱ شهريور ۱۳۹۶
مارکو آسنسیو هافبک رئال مادرید در مصاحبه با رادیو کادنا کوپه در مورد شرایط فعلی اش، پیشنهاد بارسلونا و این که می توانسته تابعیت هلندی را بپذیرد، صحبت کرد.
ورزش و جوان- آسنسیو در پاسخ به پرسش مجری رادیو در این باره  که در این تابستان نمایندگان بارسلونا و دیگر تیم ها با پیشنهادهای بیش از ۱۵۰ میلیون یورویی به سراغ خرید او آمده اند، گفت:

من قیمت مشخصی دارم و دلیلی ندارد که بخواهم جدا شوم. قیمتم چقدر است؟ رقم فسخ قراردادم مشخص است. (حدودا ۵۰۰ میلیون یورو) قطعا دوست ندارم به پاریسن ژرمن بروم چون در این جا خوشحالم. دوست دارم در همه بازیها برای رئال بازی کنم اما باید درک کرد که بازیکنان دیگری هم در ترکیب وجود دارند که َآن ها هم می خواهند بازی کنند. لقب هایم در رختکن؟ چنچو، توره رو (گاوباز) و توبیو لوکو (پای دیوانه) برخی از القابی هستند که بازیکنان برایم انتخاب کرده اند.

وی رونالدو را شایسته توپ طلا خواند و در مورد شرایط زندگی شخصی خود گفت:

ترجیح می دهم به رستوران نروم چون مردم زیادی آن جا هستند. در خانه کنار والدین و برادرم شام می خورم. حقیقتا اهل بیرون رفتن نیستم. ترجیح می دهم در خانه دو ساعت چرت بزنم تا این که بیرون بروم. در حال حاضر مجرد هستم.

هافبک مایورکایی در این باره که در نوجوانی احتمال ترک فوتبال برایش وجود داشته هم صحبت کرد:

وقتی نوجوان بودم گاهی پاهایم به شدت درد می گرفتند و نمی توانستم بازی کنم. گاهی راه رفتن هم برایم سخت می شد. هرگز به ترک فوتبال فکر نکردم. به پزشکان مختلفی مراجعه کردم و همه آنها می گفتند که با بالا رفتن سنم این درد از بین می رود.

آسنسیو خاطره جالبی از مکالمه اش با زیدان و مقایسه شدنش با مسی تعریف کرد:

 زیدان به من گفت که بعد از مسی هرگز پای چپی مثل پای من را ندیده است. این حرف من را تحت تاثیر قرار داد. مسی یک فوتبالیست فوق العاده است.

وی در مورد جدایی نیمار از بارسلونا و انتقالش به پاریسن ژرمن بیان کرد:

از جدایی نیمار از بارسلونا شگفت زده نشدم.  هر چند که او بازیکن بسیار مهمی است و عجیب بود بارسلونا نتواند او را حفظ کند. البته زندگی برای آنها ادامه خواهد داشت.

این هافبک در این باره که قبل از پیوستن به رئال مادرید شانس انتقال به بارسلونا را هم داشته صحبت کرد:

وقتی اولین بازی ام را برای تیم بزرگسالان مایورکا انجام دادم پیشنهاد بارسلونا مطرح شد. در نهایت به بارسا نرفتم و خوشحالم که در رئال حضور دارم و می توانم از این پیراهن صحبت کنم. وقتی وکیلم با من تماس گرفت و گفت که رئال مادرید من را می خواهد به او گفتم که هر چه زودتر کار انتقالم را نهایی کند.

آسنسیو به واسطه مادرش که هلندی بود شانس پیوستن در تیم ملی این کشور را هم داشت اما در نهایت ترجیح داد که برای سرزمین پدری خود یعنی اسپانیا بازی کند. وی که اسم کوچکش هم از روی اسم "مارکو فان باستن" اسطوره فوتبال هلند برداشته شده در این باره بیان کرد:

فن نیستلروی (بازیکن اسبق رئال مادرید) با من تماس گرفت و گفت که برای تیم ملی هلند صحبت کنیم. با هم کمی گپ زدیم و سرمربی تیم ملی هلند هم بعد از آن با من تماس گرفت و گفت که روی من حساب می کند. اما هرگز تردیدی نداشتم و می خواستم در تیم ملی اسپانیا بازی کنم.

اولین بازی آسنسیو در رئال مادرید مقابل سویا در سوپرجام اروپا بود که در آن بازی یک گل به یاد ماندنی هم به ثمر رساند. وی خاطره جالبی از آن بازی نقل کرد:

در روز بازی سوپرجام مقابل سویا  خواب ماندم. با خودم فکر می کردم که مربی از دستم عصبانی می شود و به من بازی نمی دهد. راموس به من گفت که حسابی خراب کاری کرده ام.

بازیکن شماره ۲۰ رئال مادرید در پاسخ به سوال مجری رادیو در مورد بازیکن ایده آلش چه ویژگی هایی دارد، بیان کرد:

 پای چپ؟ مسی ... شاید هم خودم (می خندد)، پای راست؟ رونالدو. قدرت سرزنی؟ راموس. مغز؟ کروس. پاس بلند؟ کروس. رهبر ایده آل؟ راموس.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون