کد خبر: ۹۲۶۱
۲۲:۵۶ -۱۷ شهريور ۱۳۹۶
علی لطیفی، سرمربی اکسین البرز در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
از سری مسابقات جام حذفی، اکسین البزر موفق شد دو بر یک سایپای علی دایی را شکست دهد. بی‌شک جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و می‌توان حذف علی دایی و یارانش توسط شاگردان علی لطیفی را یکی از مهمترین شگفتی‌های جام حذفی قلمداد کرد. از این‌رو فرصت را مغتنم شمردیم و با علی لطیفی راجع به بازی تیمش مقابل سایپا و همچنین بازی استقلال در جام حذفی و پیروزی شب گذشته پرسپولیس در تبریز به گفت‌وگو نشستیم.
ورزش و جوان- از سری مسابقات جام حذفی، اکسین البزر موفق شد دو بر یک سایپای علی دایی را شکست دهد. بی‌شک جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و می‌توان حذف علی دایی و یارانش توسط شاگردان علی لطیفی را یکی از مهمترین شگفتی‌های جام حذفی قلمداد کرد. از این‌رو فرصت را مغتنم شمردیم و با علی لطیفی راجع به بازی تیمش مقابل سایپا و همچنین بازی استقلال در جام حذفی و پیروزی شب گذشته پرسپولیس در تبریز به گفت‌وگو نشستیم.

در ابتدا کمی راجع به بازی تیمتان مقابل سایپا در جام حذفی صحبت کنید.
بازی بسیار سختی بود مخصوصا که علی دایی در قامت سرمربی موفق شده تا به حال سه جام حذفی را به دست آورد. باشگاه اکسین البرز از هیچ جهت با باشگاه سایپا قابل قیاس نیست ولی آن چیزی که باعث شد بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم شرافت و مردانگی بازیکنان تیمم بود. اولویت ما در این فصل صعود به لیگ برتر است و تا جایی هم که بتوانیم در جام حذفی مقتدرانه ظاهر خواهیم شد.

پس از این پیروزی پاداشی را هم برای بازیکنان تیم در نظر گرفتید؟
بازیکنان ما برای پاداش بازی نمی کنند ولی مالک باشگاه وقتی این همت و غیرت را دید قول پاداشی را به بازیکنان تیم داد.

داوری بازی را چطور ارزیابی کردید؟
داوری امروز یکی از بهترین داوری های بازی های اخیر ما بود، هرچند پنالتی سایپا و اخراج من کاملا اشتباه بود. به هر حال من سرمربی تیم اکسین البرز هستم و از گلزنی تیمم خوشحال شدم و به داخل زمین رفتم به نظرم بهتر بود که داور به من کارت زرد نشان می داد. البته تصور من بر اینست که ناظر داوری روی اخراج من تاثیر داشت و شاید از خوشحالی من برداشت بدی کرد. ولی باز هم باید گفت داوری در مجموع خیلی خوب و منطقی بود.

امروز استقلال هم موفق شد در یک بازی خارج از خانه گل گهر سیرجان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. به نظر شما این پیروزی می‌تواند منصوریان را از زیر فشارها خارج کند؟
به دلیل اینکه امروز بازی داشتیم نتوانستم بازی استقلال را ببینم ولی پیروزی استقلال بسیار شیرین بود زیرا من با شرایط تیم گل گهر سیرجان آشنا هستم و می دانم برد در سیرجان چقدر سخت است. این موفقیت را به همه استقلالی ها تبریک می گویم ولی به نظرم منصوریان هنوز زیر فشار افکار عمومی است و هواداران استقلال هم توقعی بیش از این را دارند. بازی بعدی استقلال در لیگ برتر با پارس جنوبی جم آن هم در زمین آن ها بسیار سخت و دشوار است و زمین و جو ورزشگاه کاملا بر علیه استقلال خواهد بود و فکر می کنم بهتر است منصوریان روی مسائل روحی و روانی بازیکنان بیشتر تمرکز کند. امیدوارم روند رو به رشد استقلال ادامه داشته باشد تا همه علاقه مندان به این تیم از دیدن بازی های استقلال لذت ببرند.

با نظر منصوریان امروز مهدی قائدی از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفت و دقیقه 91 تعویض شد. آیا قائدی می‌تواند از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد و به تیم کمک کند؟
تصور می کنم که می شود از قائدی در استقلال بیشتر سود برد هرچند این را هم باید گفت که منصوریان بهترین فرد برای نظر دادن راجع به این موضوع است. با شناختی که من از قائدی دارم می دانم که وی در شرایطی که تیم ها دست به دفاع مطلق می زنند بیشتر کارایی دارد زیرا بازیکنی تکنیکی است و می تواند از سد بازیکن حریف عبور کند.

پرسپولیس دیروز موفق شد در تبریز، گسترش فولاد این شهر را با سه گل شکست دهد. ارزیابی شما از پرسپولیس این روزها چیست؟
واقعیت امر اینست که پرسپولیس یک سطح از فوتبال ایران فاصله گرفته و با اقتدار کار خودش را دنبال می کند. برانکو امسال با یارگیری هایی که انجام داد موفق شد که ضعف های تیمش را نسبت به پارسال برطرف کند. این فصل نیمکت پرسپولیس به مراتب قوی تر از پارسال است و با این شرایط حتی می توان به قهرمانی پرسپولیس در آسیا هم امیدوار بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون