کد خبر: ۸۹۹۳
۱۷:۵۹ -۱۱ شهريور ۱۳۹۶
رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان
زنان تیرانداز ایرانی از رسیدن به فینال ماده تراپ رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان بازماندند.
ورزش و جوان- در ادامه رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان که به میزبانی مسکو در حال برگزاری است، دومین روز از مرحله مقدماتی تراپ زنان برگزار شد و فاطمه امیری بهزادی و غزاله جهاندار نمایندگان ایران در این ماده به ترتیب با امتیازهای ۵۶ و ۵۹ در جایگاه شصت و سوم  و پنجاه و ششم قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.

در مرحله تراپ بزرگسالان ۶۷ تیرانداز زن از کشورهای مختلف حضور داشتند که نمایندگان کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسلواکی، استرالیا، اسپانیا و فنلاند به مرحله فینال صعود کردند و فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

مرضیه پرورش نیا هم دیگر نماینده ایران در مرحله مقدماتی تراپ جوانان بود که با کسب امتیاز ۵۶ در جایگاه سی و یکم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند. نمایندگان کشورهای ایتالیا، روسیه، اسلواکی و صربستان به فینال ماده تراپ جوانان راه یافتند و فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی به اهداف پردازی قهرمانی جهان با حضور ۷۳ کشور و ۶۳۳ ورزشکار از هشتم تا بیستم شهریورماه به میزبانی مسکو در حال برگزاری است. ایران در این رقابت ها در دو ماده تراپ و اسکیت هفت نماینده دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون