کد خبر: ۶۴۰
۱۷:۲۳ -۲۹ اسفند ۱۳۹۵
امیررضا خادم در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
امیررضا خادم
ورزش و جوان- امیررضا خادم یکی از آن چهره هایی است که در دو دهه اخیر در چندین سمت کاملاً متفاوت ایفای نقش کرده است. از فعالیت در کشتی گرفته تا نمایندگی مجلس و امروز هم به عنوان معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان مشغول کار است. خادم که همیشه به عنوان یک چهره محبوب در کشور شناخته شده است از روزهای خوشی برای جوانان این مرز و بوم خبر می دهد. او معتقد است دلیل اصلی اینکه حوزه جوانان در وزارتخانه مغفول مانده، موانع قانونی و عدم بودجه کافی بوده است. از این رو به گفت‌وگو با خادم نشستیم و نقطه نظرات وی را در رابطه با حوزه جوانان جویا شدیم.

شما با ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان که در مجلس هشتم صورت گرفت و تبدیل به وزرات ورزش و جوانان شد موافق بودید؟
من در حال حاضر معاون وزیر ورزش و جوانان می باشم و به نوعی مجری هستم. در این رابطه مجلس هشتم تصمیم گرفته و من هم در مقام کارشناسی نیستم.

بهرحال شما هم سابقه یک دوره نمایندگی را در کارنامه دارید؟
فعلاً نماینده نیستم و در این زمینه صحبت بیشتری ندارم.

شما به عنوان یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان فکر نمی کنید حوزه جوانان مغفول واقع شده است؟
من هم اعتقاد دارم باید به حوزه جوانان بیشتر توجه شود. در بودجه 96 و برنامه ششم هم اعتبارات خوبی را گرفتیم و هم دولت و هم مجلس نهایت همکاری را کردند. امیدوارم در پنج سال آینده این نگاه و حمایت یک تغییر منطقی داشته باشد، به خصوص در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان.

با گذشت سال ها از این ادغام چرا این تغییر رویه تاکنون رخ نداده است؟
چون در این راستا موانع قانونی داشتیم و قانون های مشخص حمایتی از جوانان وجود نداشت. از طرف دیگر اعتبارات کافی برای این حوزه لحاظ نمی شد.

شما معتقدید از سال 96 به بعد شاهد تغییر محسوسی در حوزه جوانان خواهیم بود؟
ان شاالله همینطور خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون