کد خبر: ۵۵۸۹
۲۱:۵۳ -۱۴ تير ۱۳۹۶
باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم تا محک بخوریم

تارتار: شک ندارم بازیکنانم ملی‌پوش می‌شوند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که اردوی ارمنستان کمک شایانی به روند آماده سازی تیمش خواهد کرد.
ورزش و جوان- مهدی تارتار در نخستین روز اردوی تیم پارس جنوبی جم در کشور ارمنستان درباره شرایط این اردو اظهار داشت: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که چنین اردویی را برای ما تدارک دیدند. واقعا اینجا از نظر سخت افزاری شرایط خوبی وجود دارد. کیفیت زمین ها مناسب است و شرایط اسکان اعضای تیم نیز مطلوب به نظر می رسد. این اردو در راستای رسیدن به اهداف به ما کمک می کند.


وی ادامه داد: هدف ما از این اردو این است که تیم کاملا تحت کنترل باشد. بازیکنان از نظر استراحت، تغذیه و همه موارد تحت کنترل قرار می‌گیرند. از طرف دیگر صمیمیت و رفاقت در تیم افزایش پیدا می کند و بازی های دوستانه‌ای که خواهیم داشت نیز به شناخت هرچه بیشتر کادرفنی از شرایط تیم کمک می کند. 


سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: ما هفته چهارم تمرینات خود را سپری می کنیم. تمرینات خوبی را تا اینجا انجام دادیم. وقتی پیشنهاد ارمنستان برای برپایی اردو به دستمان رسید هم دیدیم که شرایط خوب است. وضعیت آب و هوایی نیز اینجا مناسب است و با بازی های خوبی که می توانیم انجام دهیم، همه چیز آماده حضور در لیگ می شود. 


تارتار درباره دیدار تدارکاتی تیمش با استقلال بیان کرد: ما اگر می خواهیم بزرگ شویم باید با بزرگان بازی کنیم. بازیکنان باید مثل کادرفنی اهداف بزرگ در سرشان باشد. ما سال قبل که در لیگ دسته اول هم بودیم،‌با تیم های بزرگی مثل سپاهان، پرسپولیس و پیکان بازی کردیم که برایمان بسیار پربار بود. ما باید قبل از شروع مسابقات محک جدی بخوریم و به نوعی تکلیف خودمان را بدانیم.


سرمربی پارس جنوبی درباره احتمال دعوت بازیکنان پارس جنوبی به تیم ملی اظهار کرد: من به بازیکنانم ایمان دارم. از طرفی با توجه به شناختی که از کی روش و کادرفنی تیم ملی دارم، شک ندارم بچه های ما به تیم ملی می‌رسند. البته باید جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی طوری باشد که نگاه‌ها به سمت مان بیاید.


تارتار درباره بازسازی ورزشگاه تختی جم افزود: از مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان جم و استان بوشهر تشکر می‌کنم که با علاقه زیاد زحمت می‌کشند. آنها در موفقیت‌های ما سهم دارند و خوشحالم که همه دست به دست هم دادند تا انشاءالله نماینده شایسته‌ای برای استان بوشهر باشیم. 


وی در پایان گفت:‌از هواداران می‌خواهم همچون سال گذشته به ما کمک کنند و یار دوازدهم تیم باشند و مطمئن باشند ما نیز برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون