کد خبر: ۵۵۰۵۷
۱۵:۵۰ -۰۵ شهريور ۱۴۰۳

نماینده پاوه: جا داشت از اهل سنت در کابینه دولت چهاردهم استفاده می‌شد

رستگار یوسفی گفت: من هم تاکید بر شایسته‌سالاری دارم. اگر در این کشور، فردی اهل سنت باشد، ولی شایستگی مدیریت داشته باشد، باید به او فضا برای کار داد. ایران برای همه ایرانیان است، ولی باید بگویم ما افراد شایسته‌ای در قشر اهل سنت داشتیم که جا داشت از آن‌ها در کابینه بهره برده می‌شد.

رستگار یوسفی

نشان تجارت - محمد آیتی: رستگار یوسفی، نماینده پاوه در خصوص کابینه دولت چهاردهم به نشان تجارت گفت: بنده آقای پزشکیان را انسانی صادق، مومن، خالص و فروتن می‌دانم و از طرفی، او یک دانشمند به تمام معناست.

وی افزود: در اجرای برنامه‌ها، همیشه یکسری معذوراتی است که باید به آقای پزشکیان زمان داد، اما من از آقای رییس‌جمهور، گلایه هم دارم. انتخاب کابینه براساس همه پهنه جغرافیای ایران نیست. به طور مثال، از یک استان خاص، سه وزیر در کابینه هستند و در چهار استان همسایه، یک وزیر هم در کابینه وجود ندارد. بسیاری از مردم انتظار داشتند که این مشارکت در کابینه هم به چشم بیاید.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس تصریح کرد: انتظار بود از اقوام مختلف و مخصوصاً اهل سنت در کابینه دولت چهاردهم استفاده می‌شد و از این‌رو از آقای پزشکیان می‌خواهم این موضوع را در فرصت بعدی جبران کند، هرچند که همه ایران سرای من است و هیچ تفاوتی بین شهروندان با هم وجود ندارد.

یوسفی اظهار داشت: من هم تاکید بر شایسته‌سالاری دارم. اگر در این کشور، فردی اهل سنت باشد، ولی شایستگی مدیریت داشته باشد، باید به او فضا برای کار داد. ایران برای همه ایرانیان است، ولی باید بگویم ما افراد شایسته‌ای در قشر اهل سنت داشتیم که جا داشت از آن‌ها در کابینه بهره برده می‌شد.

وی یادآور شد: من به شخصه از دولت آقای پزشکیان حمایت می‌کنم و ان‌شاا... همگان این کمک و حمایت را داشته باشند، زیرا انتخابات تمام شده و این دولت، دولت ایران است. حال اگر موفقیتی شکل بگیرد، این موفقیت برای همه ما هست و باید بدانیم که همه در یک کشتی نشستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون