کد خبر: ۵۴۹۴۲
۰۰:۱۹ -۳۱ مرداد ۱۴۰۳

رضازاده: دکتر ظفرقندی هم از لحاظ مدیریتی و هم عملی مورد تایید است

رضازاده، نماینده مشکین‌شهر گفت: هم از نظر مدیریتی و از نظر عملی، دکتر ظفرقندی مورد تایید است و ایشان هم به ما قول دادند اگر وزیر شوند، روی به سیاسی‌کاری نیاورند و گفتند اگر چنین اتفاقی رخ دهد، حرام است.

دکتر ظفرقندی

نشان تجارت - محمد آیتی: بابک رضازاده، نماینده مشکین‌شهر در گفت‌وگو با نشان تجارت در خصوص محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: بنده در بررسی‌هایی که داشتم متوجه شدم آقای ظفرقندی در زمانی که رییس بزرگ‌ترین دانشگاه ایران یعنی دانشگاه تهران بودند، از همه افراد با سلایق مختلف در کار مدیریتی خود استفاده کردند.

وی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکل بهداشت و درمان کشور را حل و فصل کنیم؛ از جمله فرار مغز‌ها و افزایش کیفیت دانشگاه‌ها.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: ما در بحث دارو در کشور مشکل داریم و باید آن را حل کنیم که در شش ماهه دوم سال با چالش روبرو نشویم، هرچند رییس‌جمور با اختصاص اعتبار در تلاشند این اتفاق نیفتد.

رضازاده اظهار داشت: هم از نظر مدیریتی و از نظر عملی، دکتر ظفرقندی مورد تایید است و ایشان هم به ما قول دادند اگر وزیر شوند، روی به سیاسی‌کاری نیاورند و گفتند اگر چنین اتفاقی رخ دهد، حرام است.

نماینده مشکین‌شهر در پایان گفت: نظام سلامت جایی است که باید براساس تخصص و به دور از سیاست‌زدگی مدیریت شود که ان شاا... آقای ظفرقندی این توان را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون