کد خبر: ۵۴۸۵۲
۱۵:۲۳ -۲۶ مرداد ۱۴۰۳
نماینده رفسنجان در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد

دکتر ظفرقندی یک ایثارگر به تمام معناست / او در وزارت بهداشت سیاسی‌کاری نخواهد کرد

احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دکتر ظفرقندی اولین فردی بود که در جراحی عروق ورود پیدا کرد و باعث جلوگیری از خروج میلیارد‌ها دلار از ایران شد.

دکتر ظفرقندی

نشان تجارت - محمد آیتی: احمد انارکی‌محمدی، نماینده رفسنجان و انار در خصوص محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان به نشان تجارت گفت: آقای دکتر ظفرقندی را یکی از بهترین پیشنهادات آقای پزشکیان می‌دانم. سوابق آقای ظفرقندی روشن و شفاف است و این موضوع از نظر من، یک امتیاز ویژه است.

وی افزود: آقای دکتر ظفرقندی در هشت سال دفاع مقدس، کار‌های بزرگی را برای کشور کرد و او را یک ایثارگر به تمام معنا می‌دانم. از سوی دیگر، تحصیلات آکادمیک آقای ظفرقندی بیان‌گر تلاش و کوشش‌های او هست و وی یکی از افراد باسواد در حوزه کاری‌اش است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: دکتر ظفرقندی اولین فردی بود که در جراحی عروق ورود پیدا کرد و باعث جلوگیری از خروج میلیارد‌ها دلار از ایران شد. او این رشته را به دانشگاه آورد و با تربیت نیرو‌ها و به لطف و مدد جراحی‌هایی که خودش داشت، هم رضایت را در بین مردم به وجود آورد و هم ایران را در این مسیر، خودکفا کرد.

انارکی‌محمدی اظهار داشت: دکتر ظفرقندی هشت سال رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که حقیقتاً یکی از بهترین دوره‌های مدیریت در این دانشگاه بود. دکتر ظفرقندی از بدنه وزارت بهداشت و درمان است و خیلی از افراد حتی با گرایش‌های مخالف سیاسی‌اش، او را به لحاظ علمی قبول دارند.

نماینده رفسنجان یادآور شد: آقای ظفرقندی مثل خیلی از افراد دیگر، اعتقادات سیاسی دارد و هیچ اشکالی هم ندارد، اما در کارش روی به سیاسی‌کاری نمی‌آورد و شک ندارم همه افراد با همه سلایق در تیم ایشان فضا برای کار پیدا خواهند کرد.

وی در پایان گفت: اکثریت اعضای کمیسیون اقتصادی برنامه آقای ظفرقندی را پسندیدند و به او رای مثبت دادند. به اعتقاد من، ایشان رای اکثریت نمایندگان را برای تصدی وزارت بهداشت و درمان کسب خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون