کد خبر: ۵۴۵۶۶
۱۲:۰۱ -۱۲ مرداد ۱۴۰۳
نماینده زرتشتیان در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد

باید خروجی کار شورای راهبری آقای پزشکیان دیده شود تا بتوان درباره آن تشکیلات نظر داد

بهشید برخوردار گفت: آقای پزشکیان و مشاورانشان به این رسیدند که شورای راهبری تعریف کنند تا براساس معیارهایی، نام افراد شاخص برای حضور در کابینه مشخص شود. از این‌رو معتقدم باید اسامی اعلام شود و براساس خروجی کار نظر داد که این روند رییس‌جمهور و مشاورانشان خوب بوده است یا نه؟

بهشید برخوردار

نشان تجارت - عالیه اعتمادیان: بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس دوازدهم در خصوص شکل‌گیری کابینه دولت چهاردهم به نشان تجارت گفت: تخصص، تجربه و تعهد فرد برای حضور در کابینه بسیار حائزاهمیت است. یعنی این سه شاخص می‌باید در افرادی که قرار است به مجلس معرفی شوند، باشد.

وی افزود: آقای رییس‌جمهور چندی پیش گفتند عده‌ای به ما رزومه دادند و ما هم در حال بررسی هستیم. آقای پزشکیان و مشاورانشان به این رسیدند که شورای راهبری تعریف کنند تا براساس معیارهایی، نام افراد شاخص برای حضور در کابینه مشخص شود. از این‌رو معتقدم باید اسامی اعلام شود و براساس خروجی کار نظر داد که این روند رییس‌جمهور و مشاورانشان خوب بوده است یا نه؟

برخوردار اظهار داشت: جوانگرایی هم می‌تواند یکی از شاخصه‌های اصلی در انتخاب مدیران باشد، ولی معتقدم جوانانی باید در این سیستم پذیرفته شوند که تخصص، تعهد و تا حدودی تجربه لازم برای کار و پیشبرد اهداف را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون