کد خبر: ۵۳۳۵۰
۱۵:۴۳ -۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جعفر قادری، نماینده شیراز در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد

حدود ۱۰ سال رشد اقتصادی کشور نزدیک به صفر بود / عملکرد دولت سیزدهم قابل دفاع است

جعفر قادری، نماینده شیراز گفت: خیلی از چالش‌هایی که اکنون با آن روبرو هستیم، طبیعی است، چون ریشه در آن ۱۰ سال عدم‌رشد اقتصادی دارد. از این‌رو، با تلاش‌هایی که ما در دولت سیزدهم شاهد آن هستیم، باید بگویم عملکرد شهید رئیسی و همکارانشان در مقابل عملکرد دولت آقای روحانی، کاملاً قابل دفاع است.

جعفر قادری

نشان تجارت - محمد آیتی: جعفر قادری، نماینده شیراز در پاسخ به چرایی شرایط نامساعد اقتصادی در دولت سیزدهم به نشان تجارت گفت: حدود ۱۰ سال پیش از دولت سیزدهم، رشد اقتصاد کشور نزدیک به صفر بوده است. حال با این وجود نباید انتظار داشت که در این سه سال، جبران ناکامی آن یک دهه شود.

وی افزود: خیلی از چالش‌هایی که اکنون با آن روبرو هستیم، طبیعی است، چون ریشه در آن ۱۰ سال عدم‌رشد اقتصادی دارد. از این‌رو، با تلاش‌هایی که ما در دولت سیزدهم شاهد آن هستیم، باید بگویم عملکرد شهید رئیسی و همکارانشان در مقابل عملکرد دولت آقای روحانی، کاملاً قابل دفاع است.

قادری تصریح کرد: ما با وجود حمایت‌هایی که از دولت سیزدهم داشته و داریم، انتظاراتی بیش از این داشتیم. از این‌رو، در برخی موضوعات، گلایه‌های جدی داریم و معتقدم دولت با ظرفیت‌هایی که دارد و همراهی و همکاری فوق‌العاده‌ای که مجلس یازدهم با آن‌ها داشت، جا داشت کار‌های بهتری با خروجی‌های بیشتری را صورت می‌داد.

نماینده شیراز در پایان خاطرنشان کرد: تصور من بر این است که اگر برخی مدیران در بعضی بخش‌ها توانمندتر می‌بوند، وضع اقتصادی کشور شرایط بهتری را تجربه می‌کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون