کد خبر: ۵۳۲۲
۱۸:۱۱ -۱۱ تير ۱۳۹۶
پیکان هنوز کامل نشده است
رحمان احمدی دروازه‌بان سابق تیم ملی می‌گوید که کارلوس کی‌روش باید بعد از جام جهانی روسیه هم در تیم ملی حفظ شود.
ورزش و جوان- احمدی در خصوص وضعیت فعلی پیکان گفت: شرایط پیکان بد نیست و خودمان را آماده شروع لیگ برتر می‌کنیم.البته هنوز تیم تکمیل نشده و منتظریم تا چند بازیکن دیگر هم با نظر کادر فنی به پیکان بیایند تا با تمامی نفرات تمرین کرده و چند بازی دوستانه هم انجام دهیم. بختیار رحمانی آخرین بازیکنی بود که به تیم اضافه شده و احتمالا چند بازیکن دیگر هم با نظر کادر فنی به پیکان اضافه خواهند شد.الان هم در اردوی کردان هستیم و همه چیز تا الان خوب جلو رفته است.


او در مورد پیش‌بینی از عملکرد خودش در فصل آینده می‌گوید: این بستگی به روند تمرینات و شرایط روحی من برای فصل جدید لیگ برتر دارد. تلاش می‌کنم تا شروع لیگ برتر در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرم و در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشم.


احمدی که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد در خصوص اینکه آیا ایران می تواند در جام جهانی به مرحله حذفی راه پیدا کند می‌گوید: این موضوع بستگی به نحوه تدارک تیم ملی برای جام جهانی دارد. در دوره قبل که به جام جهانی رفتیم فقط حرف زده شد چون ایران از لحاظ انجام بازی دوستانه و اردوها شرایط خوبی نداشت و امیدوارم این بار شرایط فرق کند.


او می افزاید: ما باید آینده نگری و بلندپروازی داشته باشیم و الان دیگر نباید فقط برای صعود به جام جهانی دلخوش باشیم.باید حسابی برای تیم ملی برنامه‌ریزی و هزینه کرد و اگر تیم ملی از لحاظ بازی دوستانه و اردو به خوبی ساپورت شود، می‌توانیم در جام جهانی به مرحله حذفی صعود کنیم.


احمدی در خصوص آینده کاری کی‌روش در تیم ملی و نظرهای مختلفی که در این خصوص مطرح شده می گوید: کی‌روش به خوبی در تیم ملی تغییر نسل ایجاد کرد و نتایج خوبی هم گرفت.ما بدون دردسر به جام جهانی رفتیم و حالا بازیکنان و کی‌روش شناخت خوبی از هم دارند. وقتی تیم ملی نتیجه  می گیرد پس کی‌روش هم باید بعد از جام جهانی حفظ شود و دلیلی برای از دست دادن این مربی وجود ندارد.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون