کد خبر: ۵۳۱۴۲
۰۷:۵۵ -۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

راهکارهای تبلیغاتی برای جذب مشتری + نمونه پیامک

این روزها همه کسب‌وکارها به دنبال راهی برای جذب مشتری‌های وفادار هستند. آن‌ها به روش‌های مختلف سعی دارند مشتری‌های سابق خود را دوباره به برند خود بازگردانند و در عین حال مشتری‌های جدیدی نیز برای خود پیدا کنند.

راهکارهای مؤثر در جذب مشتریان

نشان تجارت - این روزها همه کسب‌وکارها به دنبال راهی برای جذب مشتری‌های وفادار هستند. آن‌ها به روش‌های مختلف سعی دارند مشتری‌های سابق خود را دوباره به برند خود بازگردانند و در عین حال مشتری‌های جدیدی نیز برای خود پیدا کنند.

دغدغه جذب مشتری همواره برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف وجود داشته است. آن‌ها برای اینکه بتوانند فروش بیشتری داشته باشند، انواع روش‌های بازاریابی را امتحان می‌کنند. یکی از راه‌هایی که این روزها برندهای بزرگ از آن برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند، بازاریابی پیامکی است. در این روش افراد و سازمان‌های مختلف با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، با مشتری‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند، برای آن‌ها کد تخفیف و یا پیشنهادات ویژه ارسال می‌کنند و بدین ترتیب، بازاریابی موثری برای خود شکل می‌دهند.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی،

برای جذب مشتریان از طریق پیامک تبلیغاتی چه راهکارهایی وجود دارد؟

همانطور که گفتیم استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، یکی از راه‌های اصلی جذب مشتریان به سمت کسب‌وکار شماست. در این موقعیت باید بدانید چه روش‌هایی تاثیر بازاریابی شما را افزایش می‌دهد و مشتری‌ها را به سمت کسب‌و‌کار شما روانه می‌کند.

در مناسبت‌های مختلف پیامک بفرستید

تقویم ما پر از مناسبت‌های خوب و جذاب است که می‌توانید در آن روزها برای مخاطبان خود پیامک بفرستید. روز زن و دختر، سال نو، ولنتاین، جشن‌های ملی، روز تولد مشتری‌های شما و... همگی می‌توانند مناسبت‌های مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی باشند.

حتی ممکن است روز تولد برند شما باشد. خیلی ساده یک پیامک زیبا بنویسید و از مشتری‌های خود دعوت کنید این روز را در کنار شما باشند و یا از تخفیف‌های شما بهره‌مند شوند.

ماژول‌هایی که در پنل پیامکی قرار دارند، شما را در ارسال انواع پیامک‌ها یاری می‌کنند. برای مثال می‌توانید یک پیامک انبوه به تمامی مخاطبان دفترچه تلفن پنل خود بفرستید و آن‌ها را به خرید آخر هفته دعوت کنید.

کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه

کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه ارسال کنید

یکی از راه‌های اصلی هر کسب‌وکاری برای فروش بیشتر و جذب مشتری‌های جدید، ارسال تخفیف است. بهتر است در بازه‌های زمانی مختلف و به دلایل گوناگون مانند تغییر فصل، سال نو و... یک متن تخفیف ویژه برایشان در نظر بگیرید و بدین ترتیب آن‌ها را به خرید محصولات گوناگون خود تشویق کنید.

وقتی به مشتری‌های خود هدیه‌ای تحت عنوان تخفیف ارائه می‌کنید، حس خوبی در آن‌ها ایجاد می‌شود و شما را برند مسئولی قلمداد می‌کنند.

نمونه متن:

سال نو مبارک
به امید بهاری زیبا برای شما
به مناسبت سال نو همه محصولات قنادی سینا، 30% تخفیف خورد
به ما سر بزنید

پیامک شخصی سازی شده ارسال کنید

بهتر است به عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای، شماره موبایل و نام و نام خانوادگی مشتری‌های خود را داشته باشید. زیرا بعدا می‌توانید در مناسبت‌های مختلف، با نام خودشان پیامک ارسال کنید و یک اس ام اس شخصی سازی شده برایشان بفرستید. این کار حس صمیمت بیشتری را به مخاطب شما القا می‌کند و احساس دوستی بیشتری با برند شما خواهند داشت.

برای این کار نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نیست. فقط کافی است وارد وبسایت melli payamak شوید، یک پنل خریداری کنید و با کمک ارسال هوشمند، پیامک‌های خود را ارسال کنید.

نمونه متن:

سارا احمدی عزیز
از خرید شما سپاس گذاریم
به امید حضور بیشتر شما
کد تخفیف برای خرید بعدی:1234

پیامک شخصی سازی شده

برای مناطق مختلف پیامک بفرستید

شما صاحب یک فروشگاه هستید و می‌خواهید مردمی که در اطراف شما زندگی می‌کنند از تخفیفات شما با خبر شوند؟ اینکه کاری ندارد! فقط برای مناطق اطراف خود پیامک بفرستید و آن‌ها را از حضور و تخفیفات خود باخبر کنید. این کار با کمک ماژول پیامپ امکان‌پذیر است.

نمونه متن:

همین بغل گوش شما تا آخر این هفته در فروشگاه هفت تخفیفات ویژه داریم
همین حالا به ما سر بزن با نشان دادن این پیام، تخفیف 50% بگیر

جمع‌بندی

استفاده از پیامک تبلیغاتی به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا با استفاده از راهکارهایی نظیر ارسال پیامک در مناسبت‌های خاص، ارسال کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه، و ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی شده، مشتریان جدید را جذب کنند و مشتریان فعلی را حفظ کنند. این راهکار با استفاده از ماژول‌های پیامکی در پنل اس ام اس، به کسب‌وکارها امکان ارسال پیامک‌های متنوع و جذاب به مخاطبان خود را می‌دهد و در نهایت منجر به افزایش فروش و جذب مشتریان می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون