کد خبر: ۵۰۰۵۷
۱۱:۴۰ -۱۷ دی ۱۴۰۲
شهر جدید هشتگرد یا مهستان، از بخش‌های صنعتی و مسکونی تشکیل شده است. مساحت بخش صنعتی شهر بالغ بر ۲۰۰ هکتار است که در جهت تامین اشتغال ساکنین شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخش مسکونی شهر نیز دارای حدود ۴۱ هزار واحد مسکن مهر است که از این تعداد، ۲۸ هزار واحد آن به متقاضیان واگذار شده و طبق آخرین آمار‌ها جمعیت ساکن در شهر جدید هشتگرد حدودا ۷۰ هزار نفر است.
قیمت مسکن
نشان تجارت - از مزایای این شهر می‌توان به زمین‌های کشاورزی حاصلخیز و خط متروی اختصاصی هشتگرد که به شبکه متروی تهران متصل است اشاره کرد. این عوامل و نردیکی به شهر تهران و کرج باعث شده شهر جدید هشتگرد در جذب جمعیت و اشتغال آفرینی، عملکرد خوبی داشته باشد و  برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، صنعت و کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد.
 
کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد را معرفی کرده و قیمت آن‌ها را بررسی می‌کند.

واحد 80 متری دو خواب

یک واحد 80 متری در شهر جدید هشتگرد برای فروش آگهی شده و با قیمت 1 میلیارد و 120 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این واحد ساخت 1399 است و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده دو خواب است و از امکاناتی چون آسانسور، کابینت ام‌دی‌اف و پکیج استفاده می‌کند، پارکینگ این واحد در محوطه ساختمان واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز خرید و مترو از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان 80 نورگیر

یک واحد نورگیر 80 متری در شهر جدید هشتگرد به فروش می‌رسد. قیمت این واحد 985 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. آپارتمان مد نظر با برخورداری از آسانسور، پارکینگ و انباری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. بالکن بزرگ و کاربردی و ویو ابدی از دیگر مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود. این واحد دو خواب از سه طرف نورگیر بوده و ساخت 1400 است.
 
یک واحد 80 متری خوش نقشه در شهر جدید هشتگرد 930 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. واحد ذکر شده در نزدیکی مراکز خرید و مراکز درمانی واقع شده و دسترسی راحتی به مدرسه و وسایل نقلیه عمومی دارد. از امکانات این آپارتمان 80 متری می‌توان به پارکینگ، انباری، آسانسور و نگهبانی 24 ساعته اشاره کرد.

قیمت آپارتمان 80 متری ساخت 1400

برای خرید یک واحد 80 متری ساخت 1400 در شهر جدید هشتگرد پرداخت 945 میلیون تومان لازم است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، انباری و تراس بهره می‌برد. واحد مد نظر دو خواب است و با قرار گرفتن در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه به خدمات و امکانات رفاهی دسترسی بسیار خوبی دارد.

واحد 80 متری در شهر جدید هشتگرد با قیمت مناسب

یک آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد با قیمت 650 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته است. این ساختمان به مراکز خرید و مترو نزدیک بوده و از نگهبانی 24 ساعته نیز برخوردار است. واحد مدنظر ساخت 1400 است و قیمت آن با توجه به سایر قیمت‌های منطقه مناسب به نظر می‌رسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون