کد خبر: ۴۹۶۷۳
۲۱:۲۸ -۱۹ آذر ۱۴۰۲
کیش، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است و هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر ایران و جهان می‌شود.

بهترین هتل های کیش

نشان تجارت - کیش، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است و هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر ایران و جهان می‌شود. با توجه به این تقاضا، جزیره کیش برخی از بهترین هتل‌های لوکس و برجسته را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. در این مقاله، به معرفی برخی از بهترین هتل‌ های کیش با امکانات بی‌نظیر و خدمات لاکچری می‌پردازیم.

بهترین هتل های کیش رو به دریا

شاید فکر کنید که به دلیل اینکه کیش یک جزیره است،‌هر هتلی در هر نقطه‌ای از کیش، چشم‌انداز دریا را دارد و یا حداقل رو به دریا است. این باور اشتباه است و بسیاری از هتل‌ها در کیش، حتی ویوی دریا را نیز ندارند، اما به دلیل اینکه تمامی مسافران متقاضی اقامت و رزرو آنلاین هتل در کیش هستند که چشم‌انداز دریا را داشته و همچنین فاصله زیادی با آن نداشته باشد، در این بخش بهترین هتل های کیش رو به دریا را معرفی میکنیم.

  • هتل داریوش

هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش است که در یک مکان دلنشین و با دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و ساحل واقع شده است. این هتل با معماری زیبا و خدمات برتر، برای مسافران، اقامتی لوکس و لذت‌بخش را فراهم می‌کند.

انواع اتاق‌های موجود در هتل داریوش عبارتند از اتاق‌های لوکس و استاندارد با دو تخته و منظره به باغ و دریا،اتاق‌های کابانا، سوئیت‌های استودیو لوکس با منظره به دریا، سوئیت‌های آتوسا با منظره به باغ و دریا، سوئیت‌های رویال لوکس 4 نفره با منظره به باغ و دریا و ویلاهای ساحلی.

همچنین لازم به ذکر است که این هتل دارای خدمات و امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ با ظرفیت 280 نفر، اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، مرکز خرید، ترانسفر رفت و برگشت، استخر و خدمات تشریفات تشریفات می‌باشد.

  • هتل پالاس کیش

بهترین هتل های کیش

هتل پالاس کیش یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین هتل های کیش است. کیفیت ارائه خدمات در این هتل بسیار بالا و بی‌نظیر بوده و بدون شک، اقامتی فراموش‌نشدنی را در هتل پالاس تجربه خواهید کرد. با اقامت در این هتل، به ساحل خلیج فارس، به طور آسان دسترسی خواهید داشت. همچنین، این هتل فاصله کمی تا مراکز خرید جزیره دارد. با 15 طبقه بنا، این هتل با امکانات برتر، بهترین میزبانی را برای مسافران و میهمانان خود فراهم می‌کند.

انواع اتاق‌های موجود در هتل پالاس کیش عبارتند از اتاق‌های دبل استاندارد با منظره به جزیره و دریا، اتاق‌های دبل کانکت با منظره به دریا، اتاق‌های توئین کانکت دو نفره با منظره به دریا، اتاق‌های تریپل استاندارد با منظره به جزیره و دریا و سوئیت‌های دوبلکس سه تخته.

همچنین این هتل امکاناتی نظیر استخر، سونا، سونای خشک، جکوزی، سینما، اینترنت نامحدود و رایگان، خدمات نظافت روزانه و منظم و دسترسی آسان برای افراد سالمند و معلول را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

  • هتل شایان

اقامت در یک هتل با دسترسی آسان به مراکز خرید و منظره دریا، یک گزینه بسیار جذاب در سفر به جزیره کیش است. هتل شایان، یکی از بهترین هتل‌ های کیش رو به دریا، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی به مناطق مختلف جزیره دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، این هتل در مقابل یکی از بهترین و جذاب‌ترین اسکله‌های تفریحی کیش واقع شده است، بنابراین شما فرصتی عالی برای تفریح و لذت بردن خواهید داشت.

  • هتل سیمرغ

هتل سیمرغ به دلیل امکانات برتر و موقعیت نزدیک به دریا، از تقاضای بالایی در بین گردشگران برخوردار است. این هتل اتاق‌هایی با طراحی ویلایی و ابعاد بزرگ دارد که به شما احساس راحتی و آرامش را می‌بخشد. همچنین، موقعیت این هتل در نزدیکی ساحل مرجان کیش و فضای سبز زیبای آن، باعث می‌شود تا در سراسر منطقه، شما به منظره‌آی پر از گل و درختان نخل زیبا بنگرید.

بهترین هتل ۵ ستاره کیش

اگر قصد دارید اقامتی بی‌نظیر و لوکس را تجربه کنید،‌ باید بدانید که بهترین هتل های کیش بهترین گزینه برای شما هستند و در این بخش میتوانید با بهترین هتل ۵ ستاره کیش، آشنا شوید.

البته از بین هتل‌هایی که در بخش پیشین معرفی کردیم، هتل داریوش کیش نیز هتلی بی‌نظیر و لاکچری است که در بین بسیاری از افراد به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود.

هتل ترنج

هتل ترنج که به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود، یکی از جاذبه‌های برتر و بسیار دل‌نشین جزیره زیبای کیش است. دلیل اصلی شهرت و محبوبیت این هتل، به ویژه در بین جوانان و زوج‌های عاشق، این است که هتل ترنج اولین هتل آبی ایران است. اتاق‌های این هتل به صورت کلبه‌های شیک و منحصر به فردی طراحی شده‌اند که بر روی آب ساخته شده‌اند. حتی برخی از اتاق‌ها دارای کف شیشه‌ای هستند که به شما امکان مشاهده ماهی‌ها از داخل اتاقتان را می‌دهد.

علاوه بر منظره‌ی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز خود، هتل ترنج امکانات فراوانی مانند سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر، یوگا و غیره را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال بهترین هتل برای سفر عاشقانه و ماه عسل در کیش هستید، هتل ترنج بدون شک یکی از انتخاب‌های اولیه شما خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
هوس کیش رفتن دارم
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون