کد خبر: ۴۹۶۴۳
۱۰:۲۶ -۱۷ آذر ۱۴۰۲
نماینده زابل بیان کرد
حبیب‌ا... دهمرده، نماینده زابل گفت: وقتی وزیر ضعیفی روی کار گذاشته می‌شود، از اول تا آخر آن مجموعه، کارایی ندارند. در کشور ما، مشکل منابع کم است، بلکه مشکل توزیع منابع داریم. برخی از مسئولان قول‌هایی می‌دهند و جایی که باید عمل بشود، کاری نمی‌بینیم، مخصوصاً در زمینه اقتصادی.

تیم اقتصادی دولت سیزدهم

نشان تجارت - محمد آیتی: چند ماهی است که نقد دولت، توسط نمایندگان مجلس، جدی‌تر از همیشه شده است. شاید آن‌ها هم تصور نمی‌کردند، دولت سیزدهم پس از گذشت بیش از دو سال، تا این اندازه در تحقق شعارهایش ناکام بماند. البته بسیاری این نقد دولت در سال آخر نمایندگی مجلس را ترفندی برای جلب اعتماد رأی دهندگان نیز می‌دانند!

هرچه که هست باید قبول کنیم توده‌های مردم از شرایط مدیریتی کشور به خصوص در حوزه اقتصاد، به شدت گله‌مند هستند.

در همین رابطه، حبیب‌ا... دهمرده، نماینده زابل به اقتصاد۲۴ گفت: اولین مشکل در این خصوص، مدیریت ضعیف است. یعنی عده‌ای از وزرا و مسئولان در تراز جمهوری اسلامی نیستند. به نظر من، خود آقای رئیسی آدم بسیار خوبی است و خودم هم به ایشان رای داده‌ام، ولی عناصری که او انتخاب می‌کند، خیلی ضعیف هستند. بعد هم درصدی از زیرمجموعه، دستورات رییس‌جمهور را دنبال نمی‌کنند و حتی سرپیچی هم دارند.

وی افزود: وزرای صمت، نفت و راه و شهرسازی، مدیریت خوبی دارند، ولی خیلی از مدیران دیگر، ضعیف هستند. مثل این است که بار یک تریلی را روی یک وانت بگذارید و برعکس، آدم‌های باظرفیتی داریم که بار یک وانت را می‌کشند.

این چهره اصولگرای مجلس تصریح کرد: وقتی وزیر ضعیفی روی کار گذاشته می‌شود، از اول تا آخر آن مجموعه، کارایی ندارند. در کشور ما، مشکل منابع کم است، بلکه مشکل توزیع منابع داریم. برخی از مسئولان قول‌هایی می‌دهند و جایی که باید عمل بشود، کاری نمی‌بینیم، مخصوصاً در زمینه اقتصادی. عملکرد مدیران در توزیع منابع خیلی مهم است. یادمان باشد که همه چیز پول و امکانات نیست.

دهمرده یادآور شد: چطور ما در موضوع دفاعی در دنیا شاگرد اول هستیم، ولی در اقتصاد ناموفق هستیم و برنامه معینی نداریم؟ به مردم باید امید بدهیم، چون اعتماد ندارند از بس که حرف الکی زده‌ایم و مصوبات اجرایی نشده‌اند، اعتماد اجتماعی کاهش یافته و مردم به مسئولان اعتماد ندارند، ولی حقیقتاً هنوز به نظام اعتقاد دارند. متاسفانه عملکرد ضعیف مدیران به جایگاه رهبری هم لطمه می‌زند و از این‌رو، دشمنان قسم‌خورده هم بیکار نمی‌نشینند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان بر ضعف مدیریت ما سوار می‌شوند و بزرگ‌نمایی می‌کنند و در این میان، تبلیغات هم خیلی تاثیرگذار است. به هر حال اگر بنا داریم تبلیغات منفی دشمنان ایران را خنثی و مهم‌تر از آن، رضایت را در بین مردم به وجود بیاوریم، اولین و بهترین کار، قرار دادن مدیران کاربلد بر راس امور است، زیرا تجربه، تعهد و پرکاری، چاره کار مملکت در این شرایط سخت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون