کد خبر: ۴۹۵۹۰
۰۸:۰۱ -۱۴ آذر ۱۴۰۲
اصطلاح "ربات معامله گر فارکس" به یک نرم‌افزاری اشاره دارد که بر اساس تغییرات قیمت بازار ارز، سیگنال‌های معاملاتی را بر اساس ساختار و الگوریتم خود تشخیص داده و در بهترین زمان ممکن عمل می‌کند تا صاحبان حساب‌های معاملاتی بدون نیاز به تحلیل و صرف زمان، از معامله گری کسب سود کنند.

ربات معامله گر فارکس

ربات معامله گر فارکس چیست؟

نشان تجارت - اصطلاح "ربات معامله گر فارکس" به یک نرم‌افزاری اشاره دارد که بر اساس تغییرات قیمت بازار ارز، سیگنال‌های معاملاتی را بر اساس ساختار و الگوریتم خود تشخیص داده و در بهترین زمان ممکن عمل می کند تا صاحبان حساب های معاملاتی بدون نیاز به تحلیل و صرف زمان، از معامله گری کسب سود کنند. ربات های فارکس به صورت اتوماتیک کار کرده و معاملات را در بستر بروکرهای فارکس اعمال می کنند.

آشنایی با ربات‌های معامله‌گر فارکس

ربات معامله گر فارکس

ربات‌های معامله گر فارکس نرم‌افزارهای خودکار هستند که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی MQL و ادغام با متاتریدر، سیگنال‌های معاملاتی را ایجاد و مدیریت معاملات را انجام می‌دهند.

ربات های فارکس می توانند به معامله گرانی که در تحلیل و معامله دچار خطا و اشتباه هستند کمک کنند تا در شرایط مناسب برای کسب سود پایدار قرار گیرند ولی باید دقت شود که هستند ربات هایی که برخلاف تبلیغات بسیار، در عمل کارآیی مناسبی ندارد. پس باید دقت کنید که از ویژگی های مهم و اصلی ربات های معامله گر فارکس می توان به مواردی از جمله کسب سود معقول و پایدار، وین ریت یا درصد موفقیت در معاملات بالا، ریسک کم، امکان معامله در جفت ارزهای مختلف و میزان رضایت بالای کاربران اشاره کرد. دقت کنید که تمامی موارد اشاره شده در ربات فارکس RMcharts وجود دارد.

بررسی عملکرد ربات در شرایط مختلف بازار

ربات معامله گر فارکس

یک ربات معامله گر خوب باید در شرایط مختلف بازار( نوسانات هیجانی و شدید) عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد. در بالا شرایط نموداری بازار در شش ماه گذشته به نمایش گذاشته شده است که در آن ربات معامله گر آر ام چارتس توانست با ریسک 11 درصدی، یکی از بهترین عملکردها را در بین ربات های هوشمند از خود به نمایش گذارد.

دقت حد سود

ربات معامله گر فارکس

درصد موفقیت 99 درصدی در معاملات نشان دهنده قرار گیری TP یا حد سود معاملات در بهترین جای ممکن است. باید دقت کنید که تمامی این مراحل به صورت اتوماتیک و توسط خود ربات انجام می شود. همچنین محدوده های مشخص شده دارای ساختار و الگوریتم یکسان نیست و ربات در هر لحظه از بازار بسته به شرایط و نوع معامله، حد سود مخصوصی را مشخص می کند.

آیا یک ربات معاملاتی فارکس به طور مداوم کار می کند؟

بله، یک ربات معامله‌گر فارکس می‌تواند به طور مداوم، 24 ساعته معامله کند. همین موضوع باعث می شود تا صاحبان حساب های معاملاتی با کمترین ریسک و زمان به سود به سود در بازارهای جهانی مشغول باشند.

آر ام چارتس / مرجه کامل و تخصصی بازارهای مالی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون