کد خبر: ۴۹۴۲۹
۱۹:۱۳ -۳۰ آبان ۱۴۰۲
کنسرت آرش و مسیح کیش یکی از هیجانی¬ترین کنسرتها در برنامه موسیقی زنده آذر 1402 در محل هال مریم است که بلیط آن را به صورت آنلاین میتوانید تهیه کنید.

نشان تجارت - حضور قطعی کنسرت آرش و مسیح کیش در لیست برنامه های آبان ۱۴۰۲ قطعا خبری مسرت بخش برای علاقه مندان موسیقی پاپ و طرفداران این گروه موسیقی جوان می باشد. شاهکاری دیگر از این دو خواننده جوان کشورمان در راه است تا طرفداران خود را به وجد بیاورد و خاطراتی خوش برای آنها رقم بزند. قطعا کنسرت آرش و مسیح کیش را به عنوان یک گلِ سر سبد از موسیقی های زنده کیش باید در نظر داشت. چرا که بر اساس تجارب یکی از موردعلاقه ترین بزمهای شادی خواهد بود و نه تنها شرکت کنندگان از سراسر کشور که از سراسر دنیا در آن حضور خواهند داشت.

خرید بلیط کنسرت مسیح و آرش ۱۴۰۲.

سوابق گروه موسیقی برادران آرش و مسیح 

محال است به عنوان یک ایرانی علاقمند به موسیقی از برادران آرش و مسیح بی اطلاع باشید. زیرا این دو قبل از آنکه رسما وارد عرصه موسیقی ایرانی شوند، نزد ایرانی ها شناخته شده بودند. این دو برادر تحصیل کرده رشته و هنر موسیقی بوده و به صورت تخصصی فعالیت دارند. مسیح و آرش عدل پرور دو خواننده جوان و دهه شصتی هستند که متولد تهران؛ اما تحصیل کرده در خارج از کشور می باشند. علیرغم سن کم، این دو خواننده سالهاست که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارند. 

سبک موسیقی آنها R&B یعنی ریتم و بلوز است. اولین فعالیت های آنها در فضای مجازی منتشر و با استقبال بی‌ نظیر علاقه مندان حوزه موسیقی روبرو شد. "بیا بازم"، "خودتو برسون"، "هنوزم همونم" و "دیوانه وار" چهار اجرای موفق و بدون مجوز منتشر شده معروف از این خوانندگان در فضای مجازی است. مسیح و آرش از سن نوجوانی و از سال ۸۳ وارد حیطه موسیقی شده اند و تقریبا نیمی از عمر خود را در این زمینه با موفقیت فعالیت داشته اند. بنابراین آثار زیادی به صورت تک آهنگ خلق کرده اند؛ از جمله: بعد از تو. آروم دل. چه قشنگ. تو که نیستی پیشم. غوغا میکنم. دیوونه کن. بیا بازم. ریز پیچید. هنوز همونم. خودتو برسون. به همه بگو. میرمو. نالوطی. تابستان. زدی پر. گلی. تو کی بودی. خالی بود دستم و غیره . این آثار فقط مدتی کوتاه بعد از انتشار در ردیف پر دانلود ترین آهنگ ها قرار گرفته اند و این نشان از محبوبیت این خوانندگان جوان است. 

در رابطه با اولین کنسرت آرش و مسیح نیز باید بدانید که اجرای آن در ۱۷ اسفند ۹۶ در تالار بزرگ وزارت کشور بود. اجرای زنده این دو خواننده از همان ابتدا روی بورس بود و پس از آن هم اجراهای زنده و موفق دیگری در تهران، قشم، کیش و… داشته اند.

کنسرت مسیح و آرش ۱۴۰۲.

مزایای کنسرت های کیش 

کنسرت های کیش همیشه از محبوبیت بیشتر و استقبال بهتر شرکت‌ کنندگان برخوردار هستند. قطعا شما هم علت این امر را به مکان اجرای آنها یعنی جزیره کیش ربط می دهید. در واقعیت نیز به همین صورت است. خاص بودن جزیره توریستی کیش از نظر آب و هوا، شرایط تجاری و جاذبه توریستی سبب گشته بسیاری از ما سالانه حداقل یک بار این منطقه را برای تفریح انتخاب کنیم. اما، کنسرت های کیش به عنوان تفریحات سالم و همه پسند که موقعیت خوبی برای تفریح های دو نفره و مسافرت با خانواده هستند، علت اصلی دیگر این امر است. 

دسترسی به اقامتگاه های متنوع با بهترین شرایط اسکان و موقعیت های تفریحی پرطرفدار همچون قایق سواری، دریاگردی، ساحل گردی، بازارگردی، مناطق بکر طبیعی و… جزو اهداف گردشگران می باشد و تمام این موارد در کیش به نحو احسن مهیا هستند. بدون شک کنسرت و موسیقی زنده یک برنامه غیر قابل حذف از برنامه های تفریحی همه ماست و در کیش به عنوان قطب اصلی کنسرت ها بهتر از هر مکان دیگر در دسترس است. در کیش به عنوان تنها محلی که در تمام طول سال برنامه موسیقی زنده در آن برپا است، در هر فصل و تایم از سال می توان در کنسرت خواننده محبوب خود شرکت کرد. حتی در یک بازه زمانی کوتاه در کنسرت های خوانندگان مختلف می توان حاضر شد. در نتیجه کنسرت های کیش همیشه روی بورس بوده و علاقه مندان زیادی را از کل کشور به خود جذب می کنند. 

مورد بعدی را به کیفیت بیشتر سالن های میزبان و شرایط درخور شرکت کنندگان در کنسرت های کیش می توان ربط داد. از آنجایی که بابت بلیط شرکت در کنسرت هزینه پرداخت می شود، باید حقوق شرکت‌ کنندگان رعایت شده و بهترین جایگاه در اختیار آنها قرار گیرد. در سالن های بزرگ کیش که بیشترین ظرفیت را دارند، این امکان بهتر از هر جای دیگر فراهم گشته است.

آرش و مسیح.

تاریخ و محل برگزاری کنسرت آرش و مسیح کیش

کنسرت آرش و مسیح کیش از نظر زمان و مکان برگزاری تحت بهترین شرایط برگزار خواهد شد. محل برگزاری این کنسرت پرطرفدار، هال مریم به عنوان یکی از بهترین سالن‌ های کنسرت کیش است. این مجموعه با زیربنای ۱۱۰۰ متر دارای ظرفیت ۱۲۰۰ نفر بوده و در جزیره کیش، بلوار دریا، نرسیده به اسکله تفریحی در مجموعه بولینگ مریم قرار داشته و با نام کنسرت هال بولینگ مریم کیش شناخته می شود. در این سالن بهترین شرایط برای اجرای کنسرت برقرار است و شرکت‌ کنندگان در ازای هزینه پرداختی، نهایت استفاده را از فضای کنسرت می توانند داشته باشند. 

برگزاری کنسرت آرش و مسیح ۱۴۰۲ در آذر ماه قطعی است. تاریخ دقیق کنسرت متعاقبا اعلام خواهد شد. با این حال، کنسرت آرش و مسیح کیش را جزو برنامه های ثابت آذر ماه باید در نظر داشته باشید که در برگزاری آن هیچ شکی نیست.

خرید بلیط کنسرت آرش و مسیح کیش 

خرید بلیط کنسرت آرش و مسیح کیش مدتی قبل از اجرای کنسرت به شما آسودگی خاطر می دهد تا از این اجرای محبوب جا نمانید. برای خرید بلیط شاید بتوان از روش‌ های مختلف اقدام کرد، اما مهم این است که بلیط را با قیمت های واقعی بتوانید تهیه کنید. در این مجموعه امکان خرید تضمینی بلیط کنسرت آرش و مسیح کیش به راحت ترین شکل ممکن برای شما فراهم گشته است. خریداران از سراسر کشور و از طریق همین سایت کیش تک می توانند برای رزرو و خرید فوری انواع بلیط کنسرت کیش اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
0
به به کنسرت
آخرین اخبار
گوناگون