کد خبر: ۴۹۲۱۰
۰۹:۲۹ -۱۵ آبان ۱۴۰۲
فیلمی مستند از حیات وحش ببینید. در این فیلم می‌بینید که وقتی گاومیش از دامنه تپه می‌دوید، دو شیر نر کشتار اولیه خود را رها کردند تا گوساله‌های زخمی را تعقیب کنند.
نشان تجارت - ویدئویی دراماتیک را تماشا کنید که در آن پرایدی (گله‌ای) متشکل از ۳۰ شیر، گله تشنه بوفالو را در وسط یک رودخانه گل‌آلود هدف قرار می‌دهد. گله بوفالو تمام تلاش خود را انجام می‌دهد  تا گوساله‌های گله را نجات دهد اما...
 
«دیوید پینکرنل» ۶۲ ساله، کارمند بازنشسته هیولت پاکارد هنگام سافاری با همسرش کری و دوستانش آندریا، براد و لسلی در چشمه چیتاکه در پارک ملی مانا پولز، زیمبابوه شاهد این صحنه بودند. دیوید در این‌باره گفت: «به همراه راهنمای کاربلد تورمان، نیک موری از نزدیک موقعیتی پیدا کردیم تا به تماشای صحنه  حمله ۳۰ ​​شیر به ۳۰۰ بوفالوی کیپ بسیار تشنه بنشینیم. یک نبرد بین شیر‌ها و گاومیش‌ها در وسط چاله آب رخ داد و بوفالو‌های بالغ تمام تلاش خود را برای نجات گوساله‌ها انجام دادند.»
 
دیوید افزود: «هنگامی که گاومیش‌ها از دامنه تپه بالا دویدند دو شیر نر کشتار اولیه خود را رها کردند تا گوساله‌های زخمی را تعقیب کنند. دو گوساله‌ای که توسط گله نجات یافته بودند بار دیگر هدف قرار گرفتند و این بار گاومیش‌های بالغ نتوانستند آن‌ها را نجات دهند.»
 
دیوید در پایان گفت: «من و همسرم در ۸ سافاری که توسط شرکت آفریقایی ادونچر ترتیب داده شده بود شرکت کرده ایم. در سه مورد از سفرهایمان، از استخر‌های مانا دیدن کردیم. در ۱۵۰ روز در سافاری، ما هرگز کشتار یک شیر را ندیده بودیم. در روز سوم این سافاری شاهد کشتار بیش از ۴ شیر در کمتر از ۷ دقیقه بودیم! فوق العاده نادر بود!»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون