کد خبر: ۴۸۹۸۸
۱۱:۱۷ -۲۵ مهر ۱۴۰۲
خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوک بزرگی به اهالی فرهنگ و سینمای ایران بود. بعد از این حادثه تلخ بسیاری از اهالی فرهنگ بهت زده به آن واکنش نشان دادند.
گریه‌های ناتمام مهناز افشار برای قتل مهرجویی
نشان تجارت - خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوک بزرگی به اهالی فرهنگ و سینمای ایران بود. بعد از این حادثه تلخ بسیاری از اهالی فرهنگ بهت زده به آن واکنش نشان دادند.
 
مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران در این باره نوشت: «تلفنی با یکی از بچه‌ها حرف زدم جیغ کشیدم گریه کردم و داد زدم، مگه میشه.
 
دیشب که داشتم عکس‌هایی رو پاک میکردم سر این عکس توقف کردم یاد روز‌های " چه خوبه برگشتی" افتادم و مدام پیش خودم میگفتم چقدر روز‌ها تلخ شده چقدر از سر روی مملکت و مردم و هنرمند غم میباره و دلم گرفت از این دوری۔
 
امروز وقتی گوشیم رو باز کردم با خبر قتل داریوش مهرجویی نابغه سینما و همسرش وحیده مواجه شدم۔
 
مثل دیوانه‌ها راه رفتم خدایا مگه میشه مگه میشه۔ کشتنش ... سر زندگی سر هنر سر حقیقت، زنگ زدم ایران به بچه‌هایی که بهشون نزدیک بودن، به رفیقای سینماییم گریه کردم داد زدیم۔ زیر پوست لایه لایه مملکتم چی داره میگذره، عمر و زندگی اینقدر ناچیز شده۔ امنیت کجاست زندگی کجاست، بمیرم برات مونا.
 
اشکم بند نمیاد دنبال دوستان نزدیک سینماییم میگردم و دنبال کسانی که بغلشون کنم و برای این درد بزرگ بهشون پناه ببرم۔، اما تنها در این دوری فقط اشک میریزم. دارم میمیرم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون