کد خبر: ۴۸۹۳۱
۱۸:۱۳ -۲۰ مهر ۱۴۰۲
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
علیرضا زندیان، نماینده بیجار گفت: علیرغم نوسانات و تورم‌های بسیار بالایی که یک زمانی در دولت گذشته پیش‌بینی می‌کردیم و اینکه مثلاً حقوق کارمندان را چگونه سر ماه پرداخت کنیم، امروز برای هزینه‌های جاری دولت با مشکلی مواجه نیستیم.

علیرضا زندیان

نشان تجارت - مریم آیتی: علیرضا زندیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به نشان تجارت گفت: در حال حاضر این افق را می‌بینیم که این دولت در زمینه ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی اقتصادی، آرام‌آرام ارتباطات را برقرار می‌کند و قطعاً باید این‌ها در منطقه اتفاق بیفتد که بتوانیم تولید ثروت و درآمد داشته باشیم.

وی افزود: ساختار و مشکلاتی که قبلاً در اقتصاد مملکت وجود داشت را باید درنظر بگیریم. در گذر زمان وقتی عمر دولت می‌گذرد تازه نگاه می‌کنیم به عناصری که این فرمان را در دست گرفته‌اند که اصلاً نباید فرمان در دست آن شخص مدیری که هست، می‌بود. از این‌رو باید تغییراتی در سطح مدیریت صورت بگیرد که روی شکل تغییرات تعلل شد و شاهد تاخیر هستیم.

نماینده بیجار تصریح کرد: خیلی زود باید یک بازنگری در تیم اقتصادی دولت صورت می‌گرفت. باید قبل از اینکه استیضاح به مجلس برسد، دولت به موضوع ورود کند تا زمان مجلس برای برنامه هفتم توسعه کشور و قانون‌گذاری و بازنگری و اصلاح قوانین براساس مقتضیات گذاشته شود نه برای سوال، تذکر و استیضاح از وزرا تلف شود.

زندیان اظهار داشت: علیرغم نوسانات و تورم‌های بسیار بالایی که یک زمانی در دولت گذشته پیش‌بینی می‌کردیم و اینکه مثلاً حقوق کارمندان را چگونه سر ماه پرداخت کنیم، امروز برای هزینه‌های جاری دولت با مشکلی مواجه نیستیم. درست است که ارزش پول ما کاهش پیدا کرده و بحث نوسانات ارزی را هم داریم، ولی باز هم دولت توانسته خیلی از طرح‌های نیمه‌تمام کشور را مجدداً فعال کند که این نیاز به سرمایه‌‎گذاری و تسهیلات ارزی و ریالی بیشتری دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها، پروژه‌هایی که ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد داشته‌اند، امروز به ۴۰ درصد رسیده است که این موضوع جای قدردانی دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون