کد خبر: ۴۸۷۶۸
۱۰:۱۸ -۰۷ مهر ۱۴۰۲
در نشان تجارت بخوانید
اکثر مردم ایران، در خانه‌هایشان یک یا چند جفت کفش کتانی دارند، زیرا این کفشِ راحتی در بسیاری از پیاده‌روی‌ها کاربرد مناسب دارد. از این‌رو خیلی از افراد ساکن در تهران علاقه دارند بدانند کتانی خوب را از کجا تهیه کنند.

کتانی اورجینال

نشان تجارت - علی استرابی آشتیانی: بهترین مناطق تهران برای خرید کفش شامل خیابان‌ها و بازار‌های مختلفی می‌شود، و اینکه کفش مجلسی از کجا بخریم؟ یا کفش‌های ورزشی و چرمی در کدام مناطق تهران عرضه می‌شوند. آیا می‌دانید بهترین مکان برای تهیه و خرید عمده کتانی اورجینال در تهران کجاست؟ اگر شما یکی از فروشندگان کفش‌های کتانی هستید، برای تهیه عمده کالای مورد نیاز خود از قبیل انواع کتانی‌های مردانه، زنانه و بچگانه با قیمتی مناسب و منصفانه، لازم است به دنبال راهی برای ارتباط با تولید کنندگان این پاپوش‌ها باشید. در ادامه تعدادی از مکان‌هایی که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه کنید، به شما معرفی می‌کنیم:

بازار‌های عمده فروشی کتانی در تهران

بازار کتانی اسلامشهر: شهر اسلامشهر دارای تولیدی‌های بسیاری می‌باشند که در زمینه تولید انواع کفش‌های اسپرت، در سایز‌های مختلف فعالیت کرده و امکان خرید عمده کتانی ارزان قیمت را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. محصولات با کیفیت تولیدی‌های فعال در اسلامشهر، علاوه بر بازرگانان این شهر و شهر تهران، مورد توجه تجار دیگر نقاط کشور نیز قرار گرفته و نظر توزیع کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. متقاضیان می‌توانند انواع کتانی‌های تولید شده توسط این تولیدکنندگان را، در کانال کتانی اسلامشهر مشاهده کنند.

بازار کتانی خیابان ولیعصر: حتماً برای همه شما پیش آمده که خیابان ولیعصر را از محله جمهوری تا میدان فاطمی آمده باشید. این منطقه بخصوص از جمهوری تا چهارراه ولیعصر و از میدان ولیعصر تا فاطمی بورس لباس و انواع کفش بخصوص کتانی می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید کتانی دلخواه خود را با هر رنگ و سلیقه بیابید.

مراکز خرید کتانی اورجینال در تهران کجاست؟

بازار اصلی تهران: بازار بزرگ تهران یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش و کتانی است. این بازار واقع در قلب تهران هزارتویی شگفت‌انگیز است. شبیه یک شهر قدیمی خیالی است که پر از پیچ و خم‌ها و دالان‌های هزارتویی است که هر کدام دری به دنیایی دیگر به نظر می‌رسند.

راسته کتانی گمرک: احتمالا برایتان پیش آمده که به کالایی مثل کتانی احتیاج داشته باشید و به شما آدرس گمرک را برای خرید بدهند. شاید گذر خیلی‌ها به این راسته بازار نیفتاده باشد، اما کمتر کسی را می‌توان یافت که نام گمرک را نشنیده و نسبت به آن کنجکاوی نداشته باشد. میدان رازی یا همان گمرک سابق در منطقه ۱۱ شهرداری تهران قرار دارد. این میدان در جهت شمالی جنوبی با خیابان کارگر و خیابان برادران جوادیان (قلمستان)، در جهت شرق با خیابان مولوی و در جهت غرب با خیابان هلال احمر و رباط کریم ارتباط دارد. خیابان کارگر را مغازه‌های کتانی فروشی و مغازه‌های فروش ادوات و لباس‌های نظامی به یک نسبت پر کرده‌اند. در این راسته کتانی‌های اورجینال با برند‌های مختلف به فروش می‌رسد. مدت زمان زیادی نیست که گمرک بورسی برای فروش کتانی‌های اورجینال شده است، پیش از این کتانی‌های استوک، قاچاق یا دست دوم را برای فروش به این محل می‌آوردند و حدود ۱۰ سال است که این مکان به راسته بازاری برای فروش کتانی‌های نو با ویترین‌های مدرن تبدیل شده است.

کتانی اورجینال در تهران

بازار حضرتی بازار تهران: بازارِ حضرتی از عجیب‌ترین و قدیمی‌ترین بخش‌های بازار تهران است. عجیب‌ترین به این دلیل که در اکتشافات باستان‌شناسی از این بازار آثاری متعلق به دوره تیموریان، صفویه و قاجاریه به دست آمد که افق جدیدی در بررسی تاریخ تهران بوده‌است. بخشی از اکتشافات در این بازار متعلق به دیوار خشتی دوره شاه‌طهماسب اول صفوی را نشان می‌داد که روزگاری برای محافظت از شهر احداث شده بود. این بازار جذاب مملو از مغازه‌های کتانی فروشی اعم از اورجینال و استوک است.

بازار ورزشی منیریه: این روز‌ها در تهران مغازه‌های زیادی وجود دارند که لوازم ورزشی بخصوص کتانی‌های اورجینال ورزشی و غیر ورزشی را می‌فروشند، اگر قصد رفتن به باشگاه و خرید کفش کتانی مخصوص را دارید حتما سری به راسته لوازم ورزشی منیریه بزنید.

مجتمع تجاری میلاد نور: میلاد نور یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش و کتانی است. این مجتمع که در غرب تهران واقع شده است، در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و امروز جایگاه خوبی در میان سایر مراکر خرید پایتخت پیدا کرده است. میلاد نور از جای جای تهران مشتری جذب می‌کند و گا‌های شاهد مهمانان خارجی نیز در مغازه‌های آن خواهیم بود.

پالادیوم: مرکز خرید فوق لوکس و لاکچری پالادیوم یکی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید کفش و کتانی است. این مرکز خرید مجلل و باشکوه در زعفرانیه، یکی از محله‌های مرفه نشین شمال تهران قرار دارد و معماری منحصر به فرد آن زبانزد عام و خاص است. معماری این ساختمان تجاری چند طبقه، چند ضلعی است و هر قسمت چندین طبقه را در خود جای داده است. به عنوان مثال، ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، ضلع شمالی با ۱۱ طبقه و شش طبقه زیر زمین است. پالادیوم یک مجتمع تجاری و اداری با ۱۵۰ واحد است. قسمت تجاری مجتمع با آخرین تکنولوژی طراحی شده است و اصلاً مهم نیست که چه برندی را جستجو می‌کنید، به راحتی می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

هفت حوض نارمک: بازار هفت حوض که در محدوده میدانی به همین نام در محله نارمک تهران قرار دارد یکی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید کتانی است. این بازار که سال‌های زیادی از فعالیت‌اش می‌گذرد در واقع خیابانی متشکل از مغازه‌ها و پاساژ‌های مختلف است که انواع کتانی و کفش را به فروش می‌رسانند. روزانه مردم زیادی به این خیابان سر می‌زنند و در فروشگاه‌های رنگارنگ آن می‌گردند. نکته جالب در مورد فروشندگان بازار هفت حوض این است که با وجود بازار گرمی‌های زیاد، در آخر تخفیف هم می‌دهند.

برچسب ها: نشان تجارت کفش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون