کد خبر: ۴۸۴۳۲
۱۱:۵۹ -۱۱ شهريور ۱۴۰۲
برزین علایی از کودکی به موسیقی علاقه مند بوده است و از سال 1395 به صورت نیمه حرفه ای و از سال 1401 به طور حرفه ای حرفه ای پا به این مسیر نهاد.

نشان تجارت - برزین خواننده ای نو ظهور در موسیقی ایران می باشد که گوش های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. به جرات می توان که توانایی و مهارت های برزین در خوانندگی اش باعث شد خیلی زود به نتایج موفق آمیزی دست پیدا کند. در این مقاله با برزین بیشتر آشنا می شویم.

زندگی شخصی

برزین علایی از کودکی به موسیقی علاقه مند بوده است و از سال 1395 به صورت نیمه حرفه ای و از سال 1401 به طور حرفه ای حرفه ای پا به این مسیر نهاد. یکی از علایق دیگر وی چاپ و بسته بندی می باشد که به همین خاطر در سال 1385 شرکت برزین کارتن پارس را تاسیس نهاد که هم اکنون به عنوان مدیر عامل فعالیت دارد و چیزی بیش از 100 نفر کارمند را دارد. این خود کارآفرینی موفقیت آمیزی برای برزین محسوب می شود. 

برزین

آهنگ ها

برزین یکی از خواننده هایی می باشد که تاکنون در هر فضایی از موزیک جواب مثبتی گرفته است. وی هم در آهنگ های شاد و هم در آهنگ های غمگین و هم در آهنگ های لایت توانسته است موزیک های قابل قبولی را به بازار موسیقی ارائه دهد. من جمله آهنگ های برزین می توان به یواش یواش، گل بهار، گیسو، هم آغوش، عطر تو، کنار تو، شال زرشکی و .. اشاره کرد. وی در حال ساخت موزیک های جدیدی نیز می باشد که در زمان مناسب به بازار ارائه می شوند. یکی دیگر از مزیت های آهنگ های برزین نیز ویدئو بودن آن هاست که به نوبه خود جلوه زیباتری به قطعه های هنری اش می دهد. 

گذران زندگی در هنر

برزین علایی از همان دوران کودکی علاقه مند به موسیقی بود. سی دی و کاست های خواننده های مطرح زمان کودکی و نوجوانی اش را می خرید و گوش می داد و خود را حامی موسیقی می دانست. باتمرین کردن آواز از طریق همین آهنگ ها بود که به خوانندگی علاقه مند شد. پس از گذشت زمان، وی قدم در راه حرفه ای موسیقی نهاد و از این اتفاق نیز بسیار خرسند است. 

برزین

برزین در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی

هر هنرمندی این روز ها صفحه ای رسمی در شبکه های اجتماعی برای خود دست و پا می کند که به نوعی تریبون وی برای شهرت بیشترش می شود. برزین نیز دارای صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی barzin.alaie.official می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون