کد خبر: ۴۷۲۱۵
۲۰:۴۶ -۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
با برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی نه نفره، پرسپولیس توانست هشتمین قهرمانی خود را در لیگ برتر بدست آورد.

قهرمانی پرسپولیس

نشان تجارت - پرسپولیس که با تنها یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، در هفته پایانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برابر نساجی قرار گرفته و برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به دنبال پیروزی برابر شاگردان کارلوس هرناندس خواهد بود.

این دیدار در شرایطی در حضور پرشور هواداران دو تیم برگزار می‌شود که پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه قطعا قهرمان خواهد شد، اما در صورت رقم خوردن هر نتیجه دیگری، باید منتظر نتیجه دیدار مس کرمان و سپاهان بماند.

گروه داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی، روح اله شریفی/ ناظر: ابوطالب طاهریان

کارت زرد

نساجی: مهرداد عبدی (۱۵ ،۱)- علی شجاعی (۹)- فرزاد زامهران(۸۰)
پرسپولیس: سروش رفیعی (۵)- گئورگی گولسیانی (۸۷)

اخراج

نساجی: مهرداد عبدی(۱۵)- فرزاد زامهران(۸۱)

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری (۷۷ - محمدرضا مهدی‌زاده)، سیدعلیرضا ابراهیمی، احمد موسوی (۶۶- احسان قهاری)، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی (۴۶- کریم اسلامی)، ایوب کلانتری (۶۶- علی داوران)، فرزاد زامهران، علی شجاعی (۴۶- اکبر صادقی) و رضا جعفری
سرمربی: کارلوس هرناندز

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گولسیانی و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل‌ها:

پرسپولیسنساجی صفر - پرسپولیس یک (دقیقه ۱ - علی نعمتی): توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا او به راحتی دروازه نساجی را باز کند.

پرسپولیسپرسپولیس 2 - نساجی 0 (سعید صادقی -  دقیقه 28): اشتباه علیرضا ابراهیمی باعث شد وحید امیری در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود و پاس عمقی خود را به سعید صادقی بدهد که او در موقعیت تک به تک گل دوم را هم به ثمر رساند.

پرسپولیسپرسپولیس 3 - نساجی 0 (سروش رفیعی - دقیقه ۷۵): فرار سعید صادقی از سمت راست با پاس او به میلاد سرلک همراه شد. سرلک توپ را به سروش رفیعی داد و او با شوت مستقیم از گوشه دروازه علیرضا حقیقی، او را برای سومین بار تسلیم کرد.

پرسپولیسپرسپولیس 4 - نساجی 0 (میلاد سرلک - دقیقه 78): این بار نوبت میلاد سرلک بود. دقایقی بعد از پاس گل، او با یک دورخیز کوتاه شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی پرسپولیس را به گل چهارم رساند.

لحظات حساس

دقیقه ۱۷: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سمت چپ با ارسال مهدی ترابی به پشت محوطه جریمه همراه بود که شوت دانیال اسماعیلی‌فر بد اختلاف زیادی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه ۱۸: شوت محکم عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه توسط علیرضا حقیقی مهار شد.
دقیقه ۲۲: شوت سروش رفیعی از پشت میانه زمین نساجی به راحتی توسط علیرضا حقیقی دفع شد.
دقیقه ۳۰: توپ‌گیری خوب علی شجاعی و پاس او به رضا جعفری، مهاجم نساجی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تکل گئورگی گولسیانی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۰: در پی برخورد گئورگی گولسیانی و رضا جعفری، بازیکنان نساجی را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که توپ ارسالی توسط بازیکنان نساجی با دخالت علیرضا بیرانوند راهی کرنر شد.
دقیقه ۴۲: پاس میلاد سرلک در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید، اما شوت این بازیکن در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۴۴: ارسال زمینی سروش رفیعی روی ضربه ایستگاهی روی خط محوطه جریمه به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۴۷: پاس وحید امیری با اشتباه اکبر صادقی مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش علیرضا حقیقی راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۸: شوت عیسی آلکثیر با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۵: شوت سعید صادقی پس از برخورد به مدافعان نساجی به راحتی در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۶۶: اشتباه حامد شیری، وحید امیری را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما علیرضا ابراهیمی پیش از رسیدن توپ به مهاجم سرخپوشان در مقابل دروازه، این موقعیت را از حریف سلب کرد.
دقیقه ۸۲: فرزاد زامهران پس از برخورد با دانیال اسماعیلی‌فر با کارت زرد داور جریمه شد اما اعتراض او باعث شد تا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون