کد خبر: ۴۷۱۰۵
۱۴:۲۰ -۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خط استوا، یک فیلم سینمایی طنز با حضور بازیگران مطرحی همچون سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، آزاده صمدی و امید روحانی است که در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. جالب است بدانید که اصغر نعیمی، کارگردان فیلم خط استوا بخش‌هایی از این کمدی جذاب را در جزیره بالی اندونزی فیلمبرداری کرده است.

نشان تجارت - تماشای فیلم‌های کمدی و شاد جزء ساده‌ترین راه‌ها برای تجدید روحیه شماست، به خصوص اگر به خاطر زندگی پر مشغله‌تان زمان زیادی برای تفریح و استراحت ندارید. وبسایت پرمخاطب فیلیمو، فیلم‌های کمدی متنوعی را برای تماشای آنلاین ارائه می‌نماید. امروز قصد داریم به معرفی «فیلم خط استوا» بپردازیم؛ یک کمدی جذاب و پرهیجان که حتی خواندن اسم بازیگرانش نیز می‌تواند خنده به لب‌های ما بیاورد!

images_1683615715_6459efe352056.png

بررسی فیلم خط استوا

خط استوا، یک فیلم سینمایی طنز با حضور بازیگران مطرحی همچون سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، آزاده صمدی و امید روحانی است که در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. جالب است بدانید که اصغر نعیمی، کارگردان فیلم خط استوا بخش‌هایی از این کمدی جذاب را در جزیره بالی اندونزی فیلمبرداری کرده است.

در این فیلم سینمایی کمدی، فرهاد اصلانی و سیامک انصاری در نقش رئیس و نائب رئیس فدراسیون فوتبال ظاهر می‌شوند. آنها قصد دارند با زین الدین زیدان برای سرمربی گری تیم ملی وارد مذاکره شوند اما با یکسری اتفاقات به اندونزی می‌روند و این، آغاز موقعیت‌های چالش برانگیز برای آنها و البته خنده دار برای مخاطبین است.

آشنایی با نویسنده فیلم خط استوا

محمدرضا آریان، نویسنده فیلم خط استوا است و آثار شاخصی همچون سریال شب‌های برره و سریال جایزه بزرگ را نیز در کارنامه خود دارد. استقبال فوق العاده مردم از این دو سریال اخیر حاکی از آن است که این نویسنده آشنایی کاملی با سلیقه و طبع مخاطبین طنز دارد. حضور محمدرضا آریان به عنوان نویسنده «خط استوا» تا حد زیادی موفقیت آن را تضمین کرده است. 

images_1683615933_6459f0bd25641.png

آشنایی با کارگردان فیلم خط استوا

اصغر نعیمی متولد ۱۳۵۲ کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون است که در تولید آثار سینمایی و سریال‌های متعددی فعالیت داشته است. برخی از آثار او عبارتند از:

  • فیلم بی وفا (کارگردان، ۱۳۸۵)
  • سریال عصر پاییزی (کارگردان، ۱۳۹۲)
  • فیلم سایه‌های موازی (کارگردان، ۱۳۹۴)
  • فیلم آپاچی (نویسنده)
  • فیلم زندگی خصوصی (نویسنده)
  • فیلم هایلایت (نویسنده)
  • فیلم قرمز (دستیار کارگردان)
  • فیلم خواهران غریب (دستیار کارگردان)

آشنایی با بازیگران فیلم خط استوا

نقش بازیگران در موفقیت یک اثر سینمایی و میزان جذب مخاطب انکارناپذیر است. حتی بهترین فیلمنامه نیز بدون حضور بازیگران مناسب و درخور فیلم در جذب مخاطب شکست خواهد خورد. فیلم خط استوا علاوه بر داشتن یک کارگردان با تجربه، یک وزنه سنگین دیگر نیز دارد: تیم بازیگران حرفه‌ای و کاملا متناسب با شخصیت‌های کمدی این فیلم.

سیامک انصاری نیازی به معرفی ندارد. چهره جدی و در عین حال بامزه این بازیگر در موقعیت‌های طنز باعث شده که در آثار تلویزیونی و سینمایی بسیاری در ژانر کمدی خوش بدرخشد. سریال قهوه تلخ، سریال شب های برره،فیلم سینمایی ۵۰ کیلو آلبالو، سریال در حاشیه و ... برخی از سریال‌ها و فیلم‌های کمدی سیامک انصاری هستند. البته فعالیت او به فیلم‌های کمدی محدود نمی‌شود و در ژانرهای دیگری نیز به عنوان نویسنده، بازیگران و کارگردان فعالیت داشته است.

فرهاد اصلانی به خاطر ایفای نقش‌های بسیار متفاوت در سبک‌های مختلف سینما مانند یک آچار فرانسه در دنیای بازیگری است. نقش آفرینی او در «کوچه بی نام، زندگی خصوصی، کلمبوس، خواب زده‌ها و یک حبه قند» تا سال‌ها در خاطره‌ها می‌ماند.

آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی «راه بی پایان» به شهرت رسید. این بازیگر شمالی در فیلم‌های غیر کمدی و کمدی مانند «خوب، بد، جلف» و «۵۰ کیلو آلبالو» و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی، تئاتر، فیلم‌های کوتاه و تله فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

images_1683615942_6459f0c6c9b98.png

سخن پایانی

فیلم خط استوا، یک کمدی جذاب با بازی سیامک انصاری، فرهاد اصلانی و آزاده صمدی است که هم اکنون در فیلیمو در دسترس شماست. اگر از فیلم‌های سینمایی کمدی لذت می‌برید و به دنبال یک گزینه مناسب برای اوقات فراغت‌تان هستید، پیشنهاد ما مشاهده فیلم خط استوا به صورت آنلاین از وبسایت فیلیمو می‌باشد. ماجرای کمدی هیجان انگیز و نسبتا جدید فیلم به همراه بازیگران همه فن حریف و همچنین کارگردان با تجربه آن، نوید بخش یک ساعت و نیم خنده و قهقهه خواهد بود.  به علاوه می‌توانید از سایر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی کمدی حاضر در فیلیمو نیز لذت ببرید. مشاهده آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های وبسایت فیلیمو، یک روش راحت، سریع و بسیار مقرون بصرفه برای سرگرم شدن در کنار خانواده یا در اوقات تنهایی‌تان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون