کد خبر: ۴۷۰۲۵
۱۹:۴۹ -۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.

حسام محمودی

نشان تجارت - مازیار میری با اعلام این خبر به ایسنا گفت: حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است.

محمودی که این روز‌ها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینما‌ها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.

فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند.

«رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

حسام محمودی کیست؟

حسام محمودی از بازیگران مطرح و پرکار سینما و تلویزیون کشورمان بود که تا به حال کار‌های پر بیننده زیادی را بازی کرده است.

بازیگرانی بوده که بر کار و حرفه خود تسلط کامل داشت و به همه تاکتیک‌های بازیگری آشنا بود و همین باعث شد که چند پله از سایر بازیگران هم رده خود بالاتر باشد.

بیوگرافی حسام محمودی بازیگر

بازیگر ایرانی در اول فروردین ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع لیسانس و همچنین کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی بود.

وی بازیگری را در سال ۱۳۹۱ با فیلم سینمایی خسته نباشید آغاز کرد.

فیلمی به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی و به نویسندگی محمدرضا رضایی راد که در کنار رویا افشار و جلال فاطمی بازی کرد و از بازیگران اصلی این کار سینمایی به شمار می‌آمد.

وی از جمله بازیگرانی است که تازه وارد عرصه سینما و تلویزیون شده بود و از سال ۹۱ وارد هنرپیشگی شده است.
اولین نقش خود را در سینما و در فیلمی با نام خسته نباشید ایفا کرد.

درخشش در فیلم خسته نباشید باعث شد که در سال ۹۲ چهار فیلم را بازی کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون