کد خبر: ۴۶۸۸۰
۲۰:۱۲ -۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد: متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است از فردا به مدت پنج روز می‌توانند اقدام به ویرایش درخواست ثبت‌نام کنند. در این طرح ظرفیت چهار خودرو خالی مانده که متقاضیان با ثبت‌نام خرید این چهار محصول می‌توانند.
قیمت خودرو
نشان تجارت - بر اساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، از فردا، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت، به مدت پنج روز می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش درخواست ثبت‌نام کنند.
 
به گفته مهدی تقدسی کسانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است می‌توانند سه اولویت را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است. بعد از اینکه همه افراد انتخاب کردند، چند روز سایت بسته می‌شود تا بر اساس اولویت اول آن‌ها پالایش شود و در نهایت ترتیب دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.
 
آن‌طور که ایسنا گزارش داده پیش از این وزارت صمت اعلام کرده بود که در این طرح حدود ۵۰ محصول مختلف عرضه شده که پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) تحویل آن‌ها به سال ۱۴۰۳ موکول شده است.
 
این درحالی است که در برخی محصولات، ازجمله در گروه سایپا، مدیران و کرمان موتور تحویل فوری به تمام متقاضیان انجام می‌شود و ظرفیت بالایی برای عرضه در دوره‌های آینده وجود دارد و درباره محصولات شرکت ایران‌خودرو نیز نزدیک به ۷۸۰ هزار نفر متقاضی این محصولات بودند که با توجه به برنامه ۹۰۰ هزارتایی امسال شرکت ایران‌خودرو و تعهدات آن شرکت امکان پوشش به همه متقاضیان خودرو وجود دارد، اما استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول باعث شد که موعد تحویل برخی از متقاضیان به سال ۱۴۰۳ انتقال یابد.
 
با این حال ظرفیت برخی از محصولات مثل تارا، رانا، آریسان و هایما در سال ۱۴۰۲ خالی مانده و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون