کد خبر: ۴۶۶۱۰
۲۰:۰۷ -۱۶ فروردين ۱۴۰۲
مجله فیلم امروز به سردبیری هوشنگ گلمکانی خبر داد که کیومرث پوراحمد از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر سهمگین و باورنکردنی، وحشتناک و تکان‌دهنده.
دلیل مرگ کیومرث پوراحمد چه بود؟
نشان تجارت - مجله فیلم امروز به سردبیری هوشنگ گلمکانی خبر داد که کیومرث پوراحمد از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر سهمگین و باورنکردنی، وحشتناک و تکان‌دهنده.
 
همچنین همشهری آنلاین نوشت: کیومرث پوراحمد که در سفر به بندرانزلی و ویلایش در این شهر ساکن بود، شب گذشته با مرگ خود خواسته به زندگی خود پایان داده است. 
 
کیومرث پوراحمد کارگردان ایرانی و متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده است و در زمینه‌های تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی هم فعالیت دارد. آغار قعالیت او از سال ۱۳۵۳ بود و از ساخته‌های معروف او می‌توان قصه‌های مجید را نام برد.
 
شروع کار پوراحمد کارش با نقدنویسی بود و از ۱۳۵۳ با دستیاری در مجموعه تلویزیونی آتش بدون دود وارد سینما شد. فیلم شب یلدا الهام‌گرفته از زندگی خود اوست. پوراحمد شرح حال خود را در کتابی تحت عنوان «کودکی نیمه‌تمام» منتشر کرده‌است. مادرش، پروین‌دخت یزدانیان با بازی در فیلم‌های او، کار بازیگری را آغاز کرد و آثار برجسته‌ای با بازی او به ثبت رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون