کد خبر: ۴۶۳۳۱
۰۷:۱۱ -۲۴ اسفند ۱۴۰۱
مهدی جعفری، بازیگر نمایش اتاق شماره ۶ با اشاره بر اجرای این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد، عنوان کرد: کاراکتر نیکیتا، نماینده‌ای از قشر ضعیف جامعه است که همواره در تمام دوران بشریت به دلیل فقر و بودن در طبقه پایین جامعه همواره با مشکلات زیادی روبه رو بوده و در اتاق شماره ۶ نمایش داده می‌شود.

مهدی جعفری

نشان تجارت - مهدی جعفری، بازیگر نمایش اتاق شماره ۶ در گفت‌وگو با نشان تجارت با اشاره بر اجرای این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد، عنوان کرد: کاراکتر نیکیتا، نماینده‌ای از قشر ضعیف جامعه است که همواره در تمام دوران بشریت به دلیل فقر و بودن در طبقه پایین جامعه همواره با مشکلات زیادی روبه رو بوده و در اتاق شماره ۶ نمایش داده می‌شود. نیکیتا پر از تنش‌هایی است که ماه عسل کودکی سخت او و شغل پدرش بوده است.

او افزود: ما در اتاق شماره ۶ شخصیت‌های متفاوتی را دنبال می‌کنیم که اکثرا از روی رنج و درد و بعضا با فهم زیاد در نظر دیگران دیوانه به نظر می‌رسند؛ متاسفانه این اتفاقی است که ما در زندگی واقعی خود بعضا میبینم انسان‌های فهیمی را که نسبت به آن‌ها بی احترامی و بی مهری می‌شود و دیوانه خوانده می‌شوند. فکر می‌کنم در این نمایش دقیقا کاراکتر دکتر به دلیل فهم زیاد در همان تیمارستان بستری می‌شود.

بازیگر سریال پوست شیر، ادامه داد: طبیعتا هر بازیگری از کودکی نشانه‌هایی از علاقه به بازیگری درونش مشخص می‌شود و من نیز مانند همه از دوران مدرسه و فعالیت‌های مربوط به مدرسه با تئاتر و بازیگری آشنا شدم و پس از آن سعی کردم با مطالعه و تلاش و تمرین قابلیت‌های خودرا هر روز افزایش دهم.

او اظهار داشت: اگر بخواهم رو راست باشم باید بگویم که واقعیت این هست که به هیچ عنوان فضا برای ورود افراد به عنوان بازیگر آسان نیست و دوام آوردن در این مسیر طولانی و سخت نیاز به پشت کار و عشق به بازیگری دارد و بعضا ما میبینیم بازیگران شهرستانی که بسیار با استعداد هستند و بعد از سالیان سال متاسفانه آنچنان که باید به حق شان نرسیدند و بعضا عمرشان در همین شرایط پایان می‌یابد. به همین دلیل همواره براین باورم که پیشکسوتان فانوس راه بوده و هستند چراکه قطعا تجربه‌های فراوان آن‌ها می‌تواند در این مسیر کمک جوان‌تر‌ها باشد.

مهدی جعفری در پایان بیان کرد: بازیگری چیزی جز عشق نیست و براین باورم که هرکسی که در این عرصه درحال فعالیت است عاشقانه سینما و تئاتر را دوست دارد؛ امیدوارم در این مسیر سخت به شخصه کم نیاورم و بتوانم به آرزوهایم که قول رسیدن به آن‌هارا به خودم داده‌ام، برسم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
امیر جعفری
|
Germany
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
1
0
خیلی عالی
شیرین عالمی
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
1
0
لازم نیست حتماً عالی باشی تا شروع کنی، ولی حتماً باید شروع کنی تا بتوانی عالی باشی.
با آرزوی موفقیت روزافزون
مهدیت جعفری
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
مچکرم
عاطفه
|
Germany
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
1
0
تفاوت عمق اقیانوس و برکه از بزرگی ماهیهای که بیرون می آیند مشخص می شود.
همیشه چون امروز به سمت آسمان پیروزی و موفقیت گام بردار.
شرمين
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
1
0
گفت الماس اى رفيق كهنه بين
تيره خاك از پختگي گردد نگين
با تلاش هايي كه ميكني شك ندارم موفق ميشي ، تو بهتريني
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون